پلیس سوئد از وقوع تیراندازی در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در استکهلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، براساس اعلام پلیس سوئد، در پی تیراندازی در خیابانی در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در استکلهم، پایتخت سوئد، یک نفر زخمی شده است.

ربِکا لندبرگ، سخنگوی مطبوعاتی پلیس استکهلم دراین‌باره گفت: اطلاعاتی درباره تیراندازی در سفارت اسرائیل دریافت کرده‌ایم اما نمی‌خواهیم دقیقاً اطلاعات دریافتی را افشا کنیم چون تحقیقات در دست انجام است.

بیانیه پلیس استکهلم پس از آن منتشر شده است که دانمارک، همسایه سوئد امروز از آغاز تحقیقات درباره وقوع دو انفجار در مجاورت سفارت اسرائیل در این کشور (دانمارک) خبر داد. کوپنهاگ گفته که در این انفجارها کسی آسیب ندیده است.

همچنین پلیس سوئد می‌گوید که اطلاعات از اصابت گلوله به ساختمان سفارت اسرائیل حکایت دارد و هنوز هیچ فردی در این ارتباط بازداشت نشده است اما منطقه تحت نظارت دوربین‌های مداربسته و پلیس در حال جمع‌آوری اطلاعات است.

به‌دنبال جنگ وحشیانه رژیم صیهونیستی در نوار غزه که چند روز دیگر یک ساله خواهد شد، احساسات ضدصهیونیستی در سراسر جهان تشدید شده و مردم گوشه و کنار دنیا با برگزاری اعتراضات و تظاهرات گسترده، نسل‌کشی صهیونیست‌ها در باریکه غزه را محکوم کرده و خواستار توقف جنگ هستند. همچنین از آغاز این جنگ، سفارتخانه و کنسولگری‌های رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف هدف حمله قرار گرفته است.