بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: سواحل طولانی تنگستان در بخش دلوار فرصت بسیار مناسبی برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده ظهر چهارشنبه در نشست با مدیرکل مرکز رشد استان عنوان داشت: تنگستان دارای دو بخش مرکزی و دلوار است که این دو بخش دارای ظرفیت بسیار خوبی در زمینه‌های دریا و کشاورزی است.

امام جمعه اهرم با تاکید بر شناخت ظرفیت‌های روستایی و ایجاد بنگاه برای استفاده از این ظرفیت و قابلیت اهرم ادامه داد: روستا یک ظرفیت به ویژه در حوزه اجتماعی و اقتصادی است که باید از این ظرفیت برای توسعه و پیشرفت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مرکز رشد در زمینه طرح‌های نو جهت اشتغال جوانان در شهرستان همکاری لازم داشته باشد، اضافه کرد: سواحل طولانی تنگستان در بخش دلوار فرصت بسیار مناسبی برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی فراهم کرده است.

پهلو زاده یاد آور شد: برای توسعه استفاده صحیح از سواحل و دریا، به‌روزرسانی مهارت‌های لازم در این حوزه امری مهم و ضروری است و در مسیر توسعه فناوری‌های نو باید طرح‌های مورد نیاز تدوین و طراحی کرد تا بر اساس این قابلیت، زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری، تولیدی و اشتغال‌زایی فراهم شود.