شفت- فرماندار شفت گفت: عملیات «وعده صادق ۲» پاسخ کوبنده ای به جنایات رژیم صهیونیستی بود.

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تبریک عملیات پیروزمندانه دلاورمردان سپاه اسلام اظهار کرد: با پاسخ موشکی شب گذشته فرزندان این آب و خاک رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی ناچار است جدی تر به عواقب ادامه جنایات خود بیندیشد.

فرماندار شهرستان شفت افزود: حمله موشکی دلاور مردان سپاه پاسداران علیه رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر ثابت کرد وعده‌های فرزندان اسلام تحت رهبری عظمای ولایت صادق است و آنها با اعتقاد و مکتب حسینی به میدان آماده‌اند.

وی با اشاره به اینکه همه مردم ایران و مسلمانان جهان منتظر چنین جواب کوبنده‌ای بودند، بیان کرد: با انجام عملیات وعده صادق ۲ پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم غاصب داده شد.

مهدی نقدی همچنین با بیان اینکه معادلات منطقه‌ای نشان می‌دهد اضمحلال رژیم غاصب در حال رقم خوردن است، افزود: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی موجب جسورتر شدن صهیونیست‌ها شده و لازم بود این اقدام به موقع و کوبنده انجام گیرد.

وی در ادامه گفت: قدرت موشکی جمهوری اسلامی با ضربه‌های کشنده و پیاپی شکست سنگین و راهبردی بر دشمن تحمیل کرد لذا سانسور خبری صهیونیست‌ها نمی‌تواند آثار تخریبی و تلفات جانی و رعب و فرسایش روحی و اجتماعی تحمیل‌شده را محو کند.

نقدی ادامه داد: رژیم صهیونیستی که جز زبان زور را نمی‌فهمد، امروز فهمید که جمهوری اسلامی و مقاومت اسلامی، علیرغم منشی خویشتندارانه، تجاوز را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت و ضربه موشکی وعده صادق ۲، اولین و آخرین پاسخ نخواهد بود.