رشت- عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: عملیات «وعده صادق ٢» اقتدار و توانمندی‌های ایران در جان را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فضایلی ظهر چهارشنبه در نشست معرفتی بصیرتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله اظهار کرد: استان گیلان با وجود نیروهای سلحشور خود پیشتاز میدان‌های رزم بوده و سلحشوری فرزندان گیلان در تاریخ ثبت شده است.

وی با اشاره به تحقق وعده صادق ٢ به تحولات در حال وقوع کشور و منطقه غرب آسیا افزود: عدم اشراف و نداشتن تحلیل درست و دقیق از آنچه که در حال وقوع است ممکن است ما را دچار بیراهه کند.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه باید مراقب آفت غرور در دوران فتح و پیروزی شد، گفت و تصریح کرد: نصرت و پیروزی از لطف خدا بود که با همراهی مردم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اتفاقات در سراسر منطقه باید از روی یک روند مورد مشاهده و تحلیل قرار بگیرد، افزود: دشمن با هزینه‌های بسیار دروغ پراکنی علیه توانمندی‌ها ایران را در دستور کار قرار داده به گونه‌ای که به گفته نتانیاهو موجودیت آنها به خطر افتاده است.

فضایلی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «دولت مقاومت» جمهوری اسلامی است، گفت: تکلیف و تصمیمات با نوع اقدامات جبهه مقاومت و دولت مقاومت متفاوت است.

وی صیانت از دولت مقاومت را تکلیف جدی دانست و تصریح کرد: به گفته سردار شهید سلیمانی ایران حرم است و دفاع از این حرم مهم است، جبهه مقاومت در صورت آسیب به سمت دولت مقاومت می‌رود و در صورت آسیب دولت مقاومت جبهه مقاومت آسیب می بیند.

فضایلی تفاوت دولت مقاومت و جبهه مقاومت را در تفاوت جایگاه بیان کرد و گفت: منشأ حماسه آفرینی در فلسطین، یمن، لبنان و عراق را جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه مسیر شهید نصرالله ادامه دار است گفت: با توجه به شخصیت بی نظیر شهید نصرالله تلخی و جای خالی شهید نصرالله رفع شدنی نیست اما این مسیر تداوم خواهد داشت.

فضایلی عملیات وعده صادق (۱) را مقدمه عملیات وعده صادق (۲) دانست و گفت: رژیم صهیونیستی وضعیت سختی را با این عملیات تجربه می‌کند، این عملیات، اقتدار و توانمندهای بیش از پیش ایران را نشان می‌دهد.