اردبیل- رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد توسعه‌گر بوده و به دنبال تولید ارزش برای جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسام رسولی ظهر چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با تاکید بر شعار «بدون پژوهش و تحقیقات تصمیم‌گیری هرگز»، این شعار را یک اصول مدیریتی دانست و اظهار کرد: اگر مجموعه‌ای پایه حرکت و فعالیت خود را پژوهش بداند در مسیر درست قرار دارد امروز اگر این سازمان دغدغه پژوهش برای بهبود خدمات شهری دارد نشان از انتخاب مسیر درست است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد توسعه‌گر است، افزود: این نهاد به دنبال تولید ارزش برای جامعه است و آماده همکاری با این سازمان در راستای توسعه فرهنگ و رفتار شهروندی و در نهایت ارتقای سرمایه اجتماعی و کیفیت زیست فرهنگی شهروندان است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اشاره به فعالیت مرکز افکارسنجی با پشتیبانی قوی سخت افزاری و نرم‌افزاری، تصریح کرد: این مرکز دارای کارکرد بسیار دقیق است و نتایج نظرسنجی این مرکز معمولاً دقیق و با پیوست مناسب است.

رسولی مرکز تخصصی مطالعات شهری را از مراکز فعال دیگر در جهاد دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان اردبیل، طرح جامع گردشگری استان در این نهاد انقلابی نهایی شده است و ظرفیت لازم را برای همکاری با سازمان فرهنگی ورزش شهرداری در در زمینه علمی، پژوهشی و فرهنگی را داریم.

وی به عدم وجود شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی تعریف شده و مناسب در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: جهاد دانشگاهی آماده است تا در تدوین این شاخص‌ها و برای پایداری فرهنگی، اجتماعی شهر همکاری داشته باشد.