حجت الاسلام غلامرضا عادل گفت: امروز هر حرکتی که در جهت مبارزه با این مستکبران و زورگویان صورت گیرد قطعاً حرکتی در جهت ظهور امام زمان و یاری نمودن حضرت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: بالاترین عمل از نظر اهل بیت (ع) انتظار فرج است. انتظار فرج نیز تنها منتظر بودن، دست روی دست گذاشتن نیست بلکه به معنای آمادگی برای پنجه درافکندن در چنگال مستکبران و زمینه سازی ظهور امام زمان (ع) است.

عادل با بیان اینکه امروز هر حرکتی که در جهت مبارزه با این مستکبران و زورگویان صورت گیرد قطعاً حرکتی در جهت ظهور امام زمان و یاری نمودن حضرت است، افزود: بدین جهت است که نائب امام زمان (عج)، فرمان جهاد صادر و همگان را مکلف به حمایت از مردم و مقاومت اسلامی لبنان نموده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین افزود: در این ارتباط سازمان اوقاف و امور خیریه، بر اساس وظیفه ذاتی خویش، تمامی امکانات و ظرفیت های خود را به کار گرفته تا در این جهاد مقدس، بتواند نقش مهمی ایفا نماید.

وی ادامه داد: در این مسیر علاوه بر استفاده از ظرفیت موقوفات و متولیان، زمینه سازی برای مشارکت زائرین بقاع متبرکه و منتظران امام دوازدهم (ع)، در این امر خطیر وظیفه ای است که می بایست نسبت به آن اهتمام جدی داشت.

عادل تاکید کرد: در راستای حمایت متمرکز و کمک به جبهه مقاومت، از سوی سازمان شماره کارت اختصاصی قراردوازدهم به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۰۰۰۸۲۸۲ به این امر اختصاص یافته تا زمینه مشارکت زائرین و مجاورین این اماکن مقدس در حمایت از جبهه مقاومت فراهم گردد.