لنگرود_ استاندار گیلان با محکومیت ترور سید حسن نصرالله و سردار نیلوفروشان گفت: عملیات «وعده صادق ۲» قدرت و اراده ایران را نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر چهارشنبه در اجتماع بزرگ مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اظهار کرد: سید حسن نصرالله به عنوان رهبر شیعیان لبنان، در مکتب امام حسین (ع) پرورش یافته و همواره در برابر جنایتکاران ایستادگی کرده است و این ترور نشان دهنده ضعف و ناامیدی رژیم صهیونیستی بوده است.

عباسی به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این رژیم که از حمایت‌های آمریکا برخوردار است، به دنبال ایجاد ناامنی و کشتار بی‌گناهان بوده و ما شاهد بودیم که چگونه بمب‌های سنگر شکن آمریکایی بر سر دلاور مردان مقاومت فرود آمد.

استاندار گیلان در اجتماع بزرگ مردمی لنگرود، با اشاره به سکوت برخی کشورهای عربی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: همه مردم دنیا آزادی‌خواهان به ویژه مسلمانان، باید بدانند که ما اعتقاد به سنت الهی داریم و یقین داریم که روز موعود فرا خواهد رسید.

وی همچنین به وضعیت کنونی مردم لبنان اشاره کرد و گفت: بخش زیادی از مردم عزیز لبنان آواره شده‌اند؛ اما با وجود این مشکلات، مردم لبنان با مقاومت خود در برابر صهیونیست‌ها پیروز خواهند شد.

استاندار گیلان ادامه داد: سنت الهی بر پیروزی حق بر باطل استوار است و ما به این سنت ایمان داریم و امیدواریم که خداوند همه ما را در مسیر حق قرار دهد و ما را هدایت کند.

وی همچنین از سپاه پاسداران به خاطر اجرای وعده صادق ۲ تشکر کرد و گفت: این عملیات نشان‌دهنده قدرت و اراده ایران است و ما به دنبال نسل‌کشی نیستیم، بلکه پاسخ قاطعانه‌ای به دشمنان خواهیم داد.

عباسی در پایان با تأکید بر وحدت و همبستگی ملت ایران، گفت: ما باید همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی بایستیم و از ارزش‌های آن دفاع کنیم ان‌شاءالله پیروزی از آن ما خواهد بود و دشمنان را در زوال و نابودی خواهیم دید.