بندرعباس- امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق ۲ عجز رژیم صهیونیستی را به همه نشان دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک عملیات غرور آفرین «وعده صادق ۲» اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و مجاهدان راه خدا در بهترین زمان سیلی سخت را به دشمنان جنایتکار صهیونیست زدند و این حمله باعث شد علاوه و بر تقویت روحیه مجاهدان جبهه مقاومت، روحیه دشمن کاملاً تضعیف شود.

وی افزود: سپاه و ارتش مقتدر ایران اسلامی نشان داد در راه اطاعت از فرمان مقتدای خود لحظه‌ای تعلل نخواهد کرد.

امام جمعه بشاگرد گفت: رژیم صهیونسیتی و باند ترویستی اسرائیل درگیر یک سری محاسبات اشتباه در رابطه با جبهه حق و حزب الله شده است چرا که تجربیات تاریخی نشان می‌دهد حماس و حزب الله در ضرباتی از دشمنانشان دریافت کرده‌اند نه تنها تضعیف نشده‌اند بلکه به جای عقب نشینی، دشمن را متحمل ضربات سخت‌تری کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز دنیا شاهد است که جبهه مقاومت روز به روز قوی‌تر و تنومندتر می‌شود و باند جنایتکار اسرائیل روز به روز به اضمحلال خود نزدیک تر می‌شود.

امام جمعه شهرستان بشاگرد خاطرنشان کرد: عملیات «وعده صادق یک» هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس را شکست و نشان داد تمام آنچه که در اذهان عمومی مردم جهان از شکست ناپذیری اسرائیل ساخته بودند، نمایشی بیش نبود اما عملیات «وعده صادق ۲» عجز اسرائیل در برابر جبهه حق را به نمایش گذاشت و نشان داد صهیونیست‌ها هیچ ابتکاری برای دفاع از خود ندارند و باید هر چه زودتر سرزمین‌های اشغالی را ترک کنند.