جامعه اسلامی مهندسین پیرو عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: قلوب ملت‌های جهان برای دفع شر ظالم با جمهوری اسلامی ایران همراه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه اسلامی مهندسین پیرو عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت سرافراز ایران نیز که در مکتب حسینی رشد یافته و سیره و منش سید و سالار شهیدان را الگوی خود می‌داند، از این حماسه شورانگیز که تماماً مبتنی بر فناوری فرزندان این مرز و بوم بود، خرسند گشته و هم‌صدا با سایر ملت‌های آزاده جهان نابودی صهیونیسم را خواستارند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین پیرو عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲

نصر من الله و فتح غریب

آتش خشم مقدس ملت بزرگ ایران در قالب موشک‌های ایرانی و به مثابه سجیل بر دشمن غاصب فرودآمد و نتانیاهوی خبیث و صهیونیست‌های کودک‌کش را به فرار به سمت پناهگاه‌ها وادار ساخت. سال‌ها ادعای پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی در کارآیی گنبد آهنین با اصابت موشک‌های ایرانی به اهداف از پیش تعیین شده نقش بر آب شد.

عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ که در پاسخ به ترور میهمان عزیز ایران شهید اسماعیل هنیه و ترور و شهادت جانسوز مستشار نظامی ایران شهید نیلفروشان و ترور ناجوانمردانه سید مقاومت، دبیرکل شجاع و شهیر حزب الله لبنان، شهید سرافراز سید حسن نصرالله بود، قلب مسلمانان عالم و آزادی خواهان را روشن نمود. شادی زایدالوصف مردم غزه، لبنان، یمن و عراق و دیگر کشورها در پی ضربه مهلک به رژیم صهیونیستی نشان داد که قلوب ملت‌های جهان مخصوصاً مردم زجرکشیده و رنج دیده از جنایت‌های صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها و اذنابشان، برای مقاومت و برای دفع شر ظالم با جمهوری اسلامی ایران همراه است.

ملت سرافراز ایران نیز که در مکتب حسینی رشد یافته و سیره و منش سید و سالار شهیدان را الگوی خود می‌داند، از این حماسه شورانگیز که تماماً مبتنی بر فناوری فرزندان این مرز و بوم بود، خرسند گشته و هم‌صدا با سایر ملت‌های آزاده جهان نابودی صهیونیسم را خواستارند.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن تبریک این یورش سهمگین که در دفاع مشروع از حقوق ملی و حاکمیت سرزمینی ایران عزیز بود، به پیشگاه فرمانده معظم کل قوا، ریاست محترم جمهوری، ملت رشید ایران و جبهه مقاومت، از دلیرمردان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیروهای مسلح در انجام این مأموریت مهم و تحقق وعده صادق تقدیر و تشکر می‌نماید.

وماالنصر الا من عندالله العزیز

یازدهم مهرماه ۱۴۰۳