منابع عبری زبان از هلاکت ۱۴ نظامی صهیونیست در درگیری با رزمندگان حزب‌الله در جنوب لبنان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، منابع عبری زبان به شبکه «اسکای نیوز عربی» اعلام کردند که در درگیری میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و رزمندگان حزب‌الله در جنوب لبنان تلفات سنگینی به نظامیان صهیونیست وارد شده است.

بر اساس اعلام این منابع در این درگیری‌ها ۱۴ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی به صورت رسمی تاکنون تنها به هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در درگیری‌های امروز جنوب لبنان اذعان کرده است.

همچنین منابع عبری زبان جزئیاتی را از کمین سنگین صبح امروز رزمندگان حزب‌الله برای نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کردند.

بر اساس اعلام این منابع، کمین رزمندگان حزب‌الله در داخل خانه‌ای در یک شهرک مرزی رخ داده و طی آن درگیری‌های سنگینی اتفاق افتاده است.

این منابع تاکید کردند که ارتش رژیم صهیونیستی بیم آن را داشته که شماری از نظامیان صهیونیست به اسارت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در بیایند.

منابع عبری زبان ادعا کردند که با مداخله نیروی هوایی و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی و هدف قراردادنِ چندساعته منطقه درگیری، نظامیان صهیونیست توانسته‌اند کشته‌ها و زخمی‌ها را از محل درگیری خارج کند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز در رابطه با این درگیری اعلام کرد که صبح امروز پس از نفوذ گروهی از نیروهای یگان تکاوری «ایگوز» به داخل یک خانه، رزمندگان حزب‌الله به سوی این نظامیان تیراندازی کرده‌اند و با چندین موشک آن‌ها را هدف قرار داده‌اند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی بیان کرد که آتش سنگین حزب‌الله در جریان تلاش نظامیان صهیونیست برای خروج کشته‌ها و زخمی‌ها از محل درگیری نیز ادامه داشته و کار را برای این نظامیان متجاوز دشوار کرده است.