همدان ـ رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی استان همدان گفت:آسمان استان طی ۵ روز آینده عمدتا صاف و آفتابی خواهد بود.

محمد حسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برای فردا می‌توانیم وزش باد نسبتاً شدید در برخی از ساعات افزایش سرعت باد را داشته باشیم و بعد از آن هوا به نسبت آرام تر می‌شود، با توجه به جریانات جنوبی طی روز گذشته و امروز صبح شاهد افزایش نسبی دمای طی روز و صبحگاهی بوده‌ایم.

رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: آسمان استان طی ۵ روز آینده عمدتاً صاف و آفتابی و طی ساعاتی از امروز وزش باد شدید را انتظار داریم و بعید نیست در بعضی از نقاط سرعت وزش باد حدود ۶۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت باشد.

وی افزود: کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۵ و ۲۸ درجه سلسیوس بوده و در این مدت فامنین با ۱۰ درجه خنک‌ترین و اسدآباد با ۳۰ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه استان گزارش شده و از فردا به بعد دماهای صبحگاهی کاهش نسبی را داشته باشد و به روال عادی و نرمال خود می‌رسد و از روز جمعه دماهای صبحگاهی حدود ۶ الی ۷ درجه سلسیوس در همدان باشد.