سید احمد رضا دستغیب گفت: روسای دیوان محاسبات کشورهای جهان با اعمال فشار به دولت ها، مانع از ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و نهمین جلسه هیأت عمومی دیوان محاسبات کشور برای تدوین گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۲، با حضور رئیس کل، دادستان، معاونین، مستشاران، مدیران و حسابرسان این نهاد نظارتی برگزار شد.
سید احمد رضا دستغیب در این جلسه با گرامیداشت یاد و نام شهید مجاهد سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و محکومیت حملات تروریستی رژیم اشغالگر قدس به جنوب بیروت، اظهار داشت: در محبوبیت دبیرکل حزب الله لبنان همین بس که بسیاری از مسلمانان در سراسر جهان از جمله ایران و حتی ملل آزادیخواه جهان، تا پاسی از شب، پیگیر آگاهی از وضع سلامتی سید حسن نصرالله بودند.
رئیس کل دیوان محاسبات با بیان اینکه کل جهان باید در برابر جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی بایستند، بیان داشت: ضرورت دارد تا مجامع بین‌المللی و کشورهای جهان بالاخص بلاد اسلامی، با قاطعیت تمام در برابر تجاوزات و نسل کشی رژیم کودک کش صهیونیستی ایستادگی کنند وگرنه سایر نقاط منطقه را نیز با مخاطره مواجه و بزودی آتش جنگ را به سایر کشورها نیز تسرّی خواهد داد.

رئیس سازمان اکوسای، همچنین با دعوت از تمام رؤسای دیوان‌های محاسبات در سراسر جهان، خواهان نظارت سختگیرانه آنان بر توقف کمک‌های تسلیحاتی به رژیم کودک کش صهیونیستی شد و خاطر نشان کرد: رؤسای دیوان محاسبات جهان، به عنوان رُکن عالی نظارتی در کشورهای متبوعشان، لازم است تا در اقدامی انسان دوستانه و هماهنگ، با اعمال فشار حداکثری به دولت‌ها، مانع از ارسال تسلیحات کشتار جمعی به این رژیم خونخوار شوند.