حزب الله لبنان از انهدام ۳ تانک ارتش رژیم صهیونیستی در جریان پیشروی آن‌ها به سوی خاک لبنان و ورود ضربات بیش‌تر به نظامیان صهیونیست خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ۳ تانک صهیونیستی را حین پیشروی به سوی شهرک «مارون الراس» با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داده است.

همچنین حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که گروهی از پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را حین تلاش برای نفوذ به شهرک «یارون» با بسته‌های انفجاری هدف قرار داده و این نظامیان را به هلاکت‌رسانده یا زخمی کرده است.

تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در میان درختان موجود در «المطله» نیز از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان با تسلیحات موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار گرفت.

علاوه بر این رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان پس از رصد گروهی از پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی که تلاش داشتند به خانه‌ای در شهرک «کفرکلا» نفوذ کنند، یک بمب از پیش کارگذشته‌شده را به روی آنان منفجر کردند و سپس این نظامیان صهیونیست را با سلاح تیربار و پرتابه‌های موشکی هدف قرار دادند و تلفات سنگینی را به آنان وارد آوردند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چند فروند بالگرد امداد و نجات برای تخلیه نظامیانِ به هلاکت‌رسیده و زخمی‌شده صهیونیست روانه جنوب لبنان شده‌اند.