در یکی از دیدارهای دور دوم «لیگ قهرمانان آسیا دو» تیم فوتبال شباب الاهلی امارات برابر نسف قارشی ازبکستان تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای دور دوم رقابت های «لیگ قهرمانان آسیا دو» و در گروه D امروز چهارشنبه یازدهم مهر از ساعت ۱۷:۳۰ تیم فوتبال شباب الاهلی امارات میهمان نسف قارشی ازبکستان بود که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم ازبکستانی به پایان رسید.

سعید عزت اللهی، لژیونر ایرانی شباب، در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در حالی که این تیم با گل دقیقه نوزدهم «متئوسائو» از حریف خود پیش بود در دقیقه ۶۰ از بازی خارج شد و در دقیقه ۸۳ «ماروسیچ» بازی را به تساوی کشاند.

در دومین دقیقه از وقت های اضافه هم «ماروسیچ» موفق شد گل دوم نسف قارشی را به ثمر برساند تا یاران شباب الاهلی دست خالی از ازبکستان به امارات بازگردند.

در جدول رده بندی گروه D تیم نسف قارشی با ۴ امتیاز صدرنشین است و شباب با ۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد. سردار آزمون، دیگر لژیونر ایرانی شباب، در این مسابقه در لیست تیمش حضور نداشت.

در گروه A هم که تراکتور حضور دارد از ساعت ۱۷:۳۰ تیم های الوکره و روشن تاجیکستان رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر به سود الوکره به اتمام رسید. دیدار تیم های تراکتور و موهون باگان هند به دلیل امتناع تیم هندی از سفر به ایران، لغو شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص سرنوشت این دیدار تصمیم گیری خواهد کرد.

در این گروه، تراکتور و الوکره ۳ امتیازی هستند و روشن و موهون باگان با یک امتیاز در رده سوم و چهارم قرار دارند.