شیراز- جانشین سپاه فجر فارس اقدام نیروهای مسلح را در اجرای وعده انتقام سخت علیه رژیم صهیونیستی را یک نصرت الهی دانست و گفت:خطای مجدد دشمن برخورد عذاب‌آورتر و دردناکی به همراه خواهد داشت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار هاشم جمالی در حاشیه راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات «وعده صادق ۲» در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: جمهوری ایلامی ایران از شروع انقلاب تا کنون تمام قد در مقابل تجاوزگری‌ها و اقدامات وحشیانه دشمنان ایستاده است و در راستای حمایت از همه آزادی خواهان دنیا خصوصاً مردم مظلوم غزه و فلسطین از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر گرانقدر انقلاب در خصوص انتقام سخت ادامه داد: امام خامنه ای فرمودند دشمن بداند که اگر یکی بزنند، ده تا می‌خورند و این یک قاعده کلی است و در این راستا خدا را شاکریم که وعده انتقام سخت در پی شهادت اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله توسط فرزندان ایران اسلامی در مجموعه نیروهای نظامی با اقدام شجاعانه عملیات «وعده صادق ۲» را به بهترین نحو اجرا شد.

سردار جمالی ضمن تبریک به ملت غیور ایران بابت کسب این دستاورد افزود: مردم ایران مردم روزهای سخت بوده و همیشه ثابت کردند که هر جا انقلاب به مردم نیاز داشته است با همه وجود به میدان آمدند و با رهبری بیعت کردند و امروز هم شاهد شوق و شور وصف ناشدنی مردم بودیم که از دستاورد عملیات «وعده صادق ۲» حمایت کردند.

جانشین سپاه فجر استان فارس اقدام نیروهای مسلح را در اجرای وعده انتقام سخت علیه رژیم صهیونیستی را یک نصرت الهی دانست و تصریح کرد: خطای مجدد دشمن برخورد عذاب‌آورتر و دردناکی به همراه خواهد داشت