چناران- امام جمعه چناران گفت: عملیات غرور آفرین، افتخار آمیز نیروهای مسلح بار دیگر اقتدار موشکی و نظامی کشور را به رخ جهانیان کشاند و وعده صادق ۲ در واقع نوعی تنبیه رژیم صهیونسیتی بوده است.

حجت الاسلام محمد بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در وعده صادق ۲ رژیم صهیونیستی طعم شکست، ذلت و اینکه توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد را چشیده است.

امام جمعه چناران افزود: وعده صادق ۲ موجب خوشحالی ملت ایران، مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان و تمامی آزادی خواهان جهان شده است.

وی گفت: انجام عملیات وعده صادق ۲ بعد از شهادت اسماعیل هنیه در خاک ایران توسط رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله مطالبه عمومی بود که مسؤولان نظامی این خواسته را در زمان مناسب انجام دادند.

بختیاری تاکید کرد: پیام سپاه و مسؤولان نظامی این بود که هر گونه تعرض رژیم صهیونیستی با پاسخ محکم‌تر و جدی تری رو به رو خواهد شد.

امام جمعه چناران افزود: وعده صادق ۲ امید و روحیه مضاعفی در جبهه مقاومت تزریق کرد و پیام کوبنده‌ای به رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکا داشته که دست از جنایت‌های خود بردارند و اگر به جنایت‌های خویش ادامه دهد و یا به دنبال پاسخی باشد ایران این توانایی را دارد که به طور کلی این رژیم را نابود کند.