گناوه- اجتماع مردم گناوه در حمایت از حمله موشکی سپاه به سرزمین‌های اشغالی و عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ در جوار یامان شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع مردم انقلابی و غیور شهرستان گناوه عصر چهارشنبه در حمایت از عملیات موشکی غرور آفرین وعده صادق ۲ ایران اسلامی و سپاه پاسداران و پاسخ دندان شکن به رژیم منحوس کودک کش و جنایتکار صهیونیستی در جوار یادمان شهدای گمنام گناوه برگزار شد.

در این اجتماع که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم شهرستان همراه بود، شرکت کنندگان با سردادن شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده، الله اکبر، لاالله الاالله، ماشالله، حزب الله، از اقدام قاطع سپاه پاسداران و ایران اسلامی در دفاع مشروع و حمله به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی و انجام عملیات موشکی غرور آفرین وعده صادق ۲ حمایت کردند و این پیروزی را جشن گرفتند.

اجتماع کنندگان با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، حزب الله و ایران اسلامی و پلاکاردها و نوشته‌هایی با مضامین حمایت از حزب الله، مقاومت اسلامی، مردم مظلوم غزه و فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، خواستار برچیدن شدن بساط اشغالگران و آزادی سرزمین مقدس از چنگال صهیونیست‌ها شدند.

سخنرانی امام جمعه گناوه، برپایی ایستگاه صلواتی، ایستگاه نقاشی کودکان و مداحی از دیگر بخش‌های این برنامه بود.