شهریار- مردم و مسئولان شهرستان شهریار صحنه های حماسی در محکومیت عملیات تروریستی اسرائیل در به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان و حمایت از عملیات موشکی سپاه را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه مردم و مسئولان شهرستان شهریار همزمان با اجتماع در خیابان ولی‌عصر (عج) و حرکت به سمت آستان مقدس امامزاده اسماعیل (س)، صحنه‌های حماسی از اراده ملت مسلمان ایران اسلامی در محکومیت عملیات تروریستی اسرائیل در به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان و حمایت از عملیات موشکی سپاه در سرزمین‌های اشغالی را به نمایش گذاشتند.

بر اساس این گزارش راهپیمایان در حالی که در دستان خود پلاکاردهایی با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «پیرو خط رهبریم دشمن هر ستمگریم» در دست داشتند، با مشت‌های گره کرده فریاد ضد استکباری سر داده و خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.

گفتنی است که مردم ولایت مدار شهریار همچنین با سر دادن شعار «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، شهادت «شهید سید حسن نصرالله» و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و همچنین شهادت سردار سپاه «شهید عباس نیل فروشان» توسط رژیم کودک کش اسرائیل را تسلیت گفته و ضمن حمایت از عملیات وعده صادق ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستار اتحاد و همبستگی بیش از پیش امت مسلمان در مقابله با استکبار جهانی شدند.