همدان_نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: حزب الله برای ما تنگه احد است و با تمام توان و قدرت از تنگه احد با تک به تک سلول‌های خود دفاع خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تجمع مردمی دارالمومنین همدان عصر روز چهارشنبه در لبیک به فرمان جهاد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خونخواهی سید مقاومت، شهید نصرالله با حضور اقشار مختلف جامعه برگزار شد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در این آئین ضمن تبریک و تهنیت این روز به ملت ایران و همه آزادگان جهان، اظهار کرد: نیروهای مسلح با این اقدام دل مقاومت و آزادگان جهان را شاد کردند.

وی در ادامه با عنوان اینکه اقدامی که شامگاه گذشته نیروهای مسلح انجام دادند، کاری قانونی و یک دفاع بود، افزود: این اقدام جزو قوانین بین المللی است.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: عملیات انجام شده در شامگاه گذشته انجام شد و به پایان رسید مگر اینکه رژیم صهیونیستی بخواهد اشتباه دیگری کند.

با وعده صادق ۲ به ۹۰ درصد مواضع خود دست یافتیم

نمایندهٔ مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در وعده صادق دو به ۹۰ درصد مواضعی که پیش بینی شده رسیدیم و از نظر ما عملیات پایان یافته است، گفت: رژیم منحوس صهیونیستی در مراسم تحلیف رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی با حضور کشورهای گوناگون در پایتخت برگزار شد که رژیم منحوس صهیونیستی شهید هنیه که میهمان عزیز ما بود را به شهادت رساند.

وی ادامه داد: این رژیم منحوس شهید هنیه که میهمان ما بود را در خانه ما به شهادت رساندند.

حاجی بابایی تاکید کرد: شهادت شهید هنیه اولین حقی است که باید پاسخ داده می‌شد. در این خصوص حرف و حدیث فراوانی در فضای مجازی مطرح می‌شد و لازم بود تا ما از نقطه مهم غفلت دشمن استفاده کنیم.

مهم‌ترین هدف وعده صادق ۲ به رخ کشیدن قدرت نظامی ایران است

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی می‌گویند ای کاش این اقدام قبل از شهادت سید کبیر و معمار مقاومت انجام می‌شد، گفت: این موضوعات فرضیه‌هایی است که بیان می‌شود و از سر دلسوزی است، اما وقتی قرار است کار عظیمی انجام شود باید حساب شده باشد.

وی افزود: ما ۲۰۰ موشک پرتاب کردیم و ۹۰ درصد به جای درست اصابت کرد، اما مهم‌تر از اینها قدرت نظامی کشور ایران است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پرتاب موشک‌ها و خسارات بالای وارد شده به رژیم صهیونیستی بخشی از این عملیات است و هدف اصلی این اقدام، به رخ کشیدن قدرت نظامی کشور بود.

وی در ادامه تاکید کرد: نمی‌توان به حرف آمریکا نمی‌توان استناد کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمام سیستم‌های سایبری توسط آمریکا مدیریت می‌شود، گفت: این آمریکاست که امروز با تمام قدرت پشت اسرائیل ایستاده است.

وی با عنوان اینکه این عملیات باید موفق می‌شد ادامه داد: نتیجه این عملیات باید به گونه‌ای می‌بود که آمریکا و رژیم صهیونیستی جرأت نکند پاسخ دهد.

نمایندهٔ مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجرای این عملیات را بر سه محور استوار بوده و همه عوامل سایبری و پدافندی، همه تشکیلات و کشتی‌های رژیم صهیونیستی را مشغول می‌کرد و سپس بعد از مشغول شدن آنان، پس از ۷ دقیقه ۲۰۰ موشک فرستاده می‌شود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه گاهاً بیان می‌شد که چرا ما مقابله نمی‌کنیم، ادامه داد: ما رهبری را داریم که ترس در وجود او معنا ندارد و همه فرماندهان ما آرزوی شهادت دارند نه پست و مقام، آن‌ها به تکلیف خود عمل می‌کنند.

نمایندهٔ مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: ما باید در خصوص موضوعات فکر کنیم و بدانیم چه زمانی به رهبر و نیروی انتظامی خود اعتماد کنیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ما با حکومتی مواجهیم که هیچ حریم انسانی را به رسمیت نمی‌شناسد و مراجع بین المللی در خصوص کارهایش از او را بازخواست نمی‌کند، گفت: در زمان سید حسن نصرالله، آمریکا ۸۵ بمب یک تنی و سنگرشکن را برای شهادت یک انسان به کار برد و رئیس جمهور آمریکا شهادت او را خوب می‌داند.

وی ادامه داد: آمریکا ترور را کار مثبت رژیم صهیونیستی در نظر گرفته است، درحالیکه صدها هزار نفر از کودکان، زنان و مردان در غزه به خون کشیده می‌شوند، رئیس جمهور آمریکا این اتفاق را پشتیبانی می‌کند، ما با این آمریکا مواجهیم.

نمایندهٔ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قله بلند جمهوری اسلامی امروز با جهان درگیر است، تصریح کرد: حزب الله برای ما تنگه احد است و با تمام توان و قدرت از تنگه احد با تک به تک سلول‌های خود دفاع خواهیم کرد.

حاجی‌بابایی افزود: درست است که زخم شهادت سید حسن نصرالله هیچگاه به التیام نمی‌رسد، اما این از نوع زخم عاشوراست که هیچ گاه فراموش نمی‌شود.

وی افزود: اما بدانیم که عاشورا و اصالت زینب کبری (س) بود که راه حسین بن علی (ع) برای تاریخ منور کرد.

نمایندهٔ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهادت شهید سلیمانی، شهید رئیسی، شهیدسید حسن نصرالله و شهید هنیه به ما سرعت و قدرت و توان می‌دهد، گفت: باران تشیع امروز در تمام جهان می‌بارد. همه مردم پرچم تشیع و اهل بیت (ع) را می‌بینند، کسی که شهید سلیمانی و حسن نصرالله را دوست دارد، بداند آنان شهید شدند تا نام اهل بیت در دنیا پر آوازه باشد.

حاجی بابایی در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای دنیا امروزه جرئت دفاع از غزه را ندارند، گفت: هرچقدر به قله نزدیک می‌شویم کار سخت‌تر است. تا شهید تقدیم نکنیم و با اسرائیل درگیر نشویم به قله نمی‌رسیم.

وی در پایان با عنوان اینکه در فضای مجازی چین از موشک ایران علیه اسرائیل حمایت شده است، اظهار کرد: امروز قله‌های ترسیم شده انقلاب اسلامی پر صلابت دنبال شده است.