همدان- معاون سیاسی وزارت کشور با تاکید بر اینکه مردم باید تغییرات را حس کنند که امیدوارتر شوند، استاندار جدید همدان را از استانداران موفق و اهل تعامل دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی زینی‌وند شامگاه چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مقاومت به ویژه سیدحسن نصرالله، سردار نیل‌فروشان، سردار سلیمانی و سردار همدانی، اظهار کرد: این عملیات گوشه‌ای از قدرت بازدارندگی کشور ماست.

وی ضمن تبریک به نیروهای نظامی به ویژه سبزپوشان سپاه‌پاسداران در عملیات موفق به ویژه عملیات صادق ۲ عنوان کرد: این عملیات، دل مسلمانان به ویژه مستضعفان و مظلومان را شاد کرد.

معاون سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه باید قدر قدرت بازدارندگی کشور را بدانیم و از آن با هر دیدگاهی که داریم، دفاع کنیم، افزود: بعد از وقوع حادثه دلخراش برای رئیس دولت سیزدهم و شهادت ایشان با حضور مردم و همراهی مسئولان انتخاباتی سالم و کم‌نظیر برگزار شد و در نهایت، رئیس جمهوری مردمی، مقبول و مورد قبول انتخاب شد که فضای گفتمانی جدیدی در کشور ایجاد کرده است.


این مسئول با تاکید بر اینکه تخطئه کردن گذشتگان فایده‌ای ندارد، افزود: باید امروز، با خلاقیت جدید پیش رفت و فرصت‌های جدیدی همراه با وفاق ایجاد کرد.


زینی وند، محور این دولت را وفاق اعلام کرد و گفت: باید استاندارانی در سطح کشور به کار گرفته شوند که با تجربه اند تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.


وی بر لزوم توجه به بخش خصوصی تاکید و اظهار کرد: نباید انتظار داشت که با اعتبارات دولتی در استان تحول ایجاد کرد.
معاون سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه آقای وزیر ویژه تاکید کرد از زحمات آقای قاسمی‌فرزاد قدردانی شود و از تجربیات ایشان در وزارت کشور استفاده خواهد شد، عنوان کرد: آقای قاسمی‌فرزاد از افراد شناخته شده وزارت کشور است.


زینی وند با تاکید بر اینکه مردم باید تغییرات را حس کنند که امیدوارتر شوند، گفت: البته ایرادی ندارد که از مدیران موفق در دولت‌های مختلف استفاده کرد.
وی در پایان، استاندار جدید همدان را از استانداران موفق و اهل تعامل دانست.