بندرعباس- رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک گفت: عملیات «وعده صادق ۲» دل همه مومنان را شاد کرد و سرآغازی برای فروپاشی کفر جهانی خواهد شد.

حجت الاسلام حسین الیادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید جنبش حزب‌الله لبنان و با تبریک عملیات وعده صادق ۲ اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این عملیات مقتدرانه انتقام خون شهیدان مقاومت حاج قاسم سلیمانی، سرداران زاهدی، نیلفروشان، اسماعیل هنیه و شهید حسن نصرالله را گرفت و دل مردم ایران، فلسطین، غزه، لبنان و عراق و همه آزادی‌خواهان جهان را شاد کردند.

وی با بیان اینکه این عملیات سرآغازی برای فروپاشی کفر جهانی خواهد شد، افزود: نه تنها ملت ایران، بلکه مردم فلسطین، یمن لبنان، افرادی که درگیر جنایت‌های استکبار هستند، مؤمنان و تمام آزادی‌خواهان جهان از سیلی که ایران به رژیم صهیونیستی زده خوشحال هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک تصریح کرد: از زمانی که سپاه پاسداران عملیات مقتدرانه وعده صادق ۲ اجرا کردند نظم جدیدی در حال شکل گیری است و قطعاً همه آن‌هایی که دل در گرو جبهه مقاومت دارند در اجر این عملیات سهیم خواهند بود.

الیادپور اضافه کرد: سرنگونی طاغوت یکی از وعده‌های حتمی و قطعی الهی است که طبق سنت‌های الهی همیشه به وقوع می‌پیوندد و عملیات‌های وعده صادق منطبق با این سنت الهی، جبهه کفر را در هم کوبیده و نمود عینی کفر، طاغوت و استکبار در منطقه را به فروپاشی نزدیک تر کرده است.

وی گفت: رسانه‌های معاند تمام تلاش خود را کردند که بگویند مردم راغب به این برخورد نیستند اما امروز کسی را پیدا نمی‌کنید که با تمام وجود شادی نکند و از سپاه و نیروهای مسلح حمایت نکند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک با بیان اینکه عملیات «وعده صادق ۲» عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همگان تثبیت کرد، ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی، عملیات «وعده صادق یک» و عملیات «وعده صادق ۲» از دل مردم مظلوم و ستمدیده برآمده بود که جز خداوند یاور و پناهی ندارند و مستقیماً قلب دشمن را نشانه گرفت و افسانه شکست ناپذیری رژیم کودک کش صهیونیستی را باطل کرد.

وی با بیان اینکه انجام این عملیات برای ملت ایران در این مقطع زمانی، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر در راستای تأمین امنیت ملی، حفظ و ارتقای سطح بازدارندگی نظامی در برابر تهدیدات دشمن بود، خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق به صورت واقعی، بخش کوچکی از توان نظامی و دفاعی ملت ایران را به نمایش گذاشت و ما ملت ایران به دشمنان تاکید داریم که باید بر روی این نکته بیش از پیش توجه و تأمل داشته باشد و از این پس در مقابل ملت بزرگ و مقتدر ایران دچار خطای محاسباتی نشوند.