قائم مقام معاونت صدای رسانه ملی در تشریح عملکرد رادیو برای پوشش رسانه ای عملیات «وعده صادق ۲» از پخش ۴ هزار و ۳۲۰ دقیقه برنامه مختلف در شبکه های مختلف رادیویی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شبکه های رادیویی طی روزهای گذشته ۴ هزار و ۳۲۰ دقیقه برنامه از عملیات «وعده صادق ۲» را پخش کردند.

مهدی آذرمکان قائم مقام معاونت صدای رسانه ملی در این زمینه بیان کرد: از لحظه شروع عملیات «وعده صادق ۲»، همکاران در استودیوهای رادیو پخش ویژه برنامه ها را با این محوریت شروع کردند و ۴ هزار و ۳۲۰ دقیقه برنامه روانه آنتن شد.

وی افزود: بنابراین با شروع عملیات «وعده صادق ۲» طبق برنامه ریزی صورت گرفته در معاونت صدا، پخش ویژه برنامه هایی پیرامون این موضوع در دستور کار قرار گرفت و همکاران رادیو پرشور کارشان را انجام دادند.

قائم مقام معاونت صدای رسانه ملی توضیح داد: گزارشگران رادیو راهی میدان فلسطین و خیابان ها و میادین اصلی شدند و لحظه به لحظه انعکاس دهنده صدای شادی مردم و ایران مقتدر بودند. رادیو انعکاس دهنده لحظه به لحظه این رویداد بزرگ بود و همزمان با ارتباط زنده با استان‌های مختلف شادی مردم را منعکس می کرد و در ارتباط با کارشناسان نیز اثرات این عملیات را تبیین کرد.

وی گفت: جمهوری اسلامی در اجرای حق دفاع مشروع خود و با استناد به مقررات و موازین بین‌المللی که دفاع از خود را در برابر تجاوز مشروع می‌داند، اقدام به موشک‌باران مناطق مختلف اراضی اشغالی کرد. رژیم صهیونیستی اگر رها بشود و در مقابل، تعرضاتی به سرزمین‌های مختلف و از جمله به ایران و منافع کشورمان بکند، در صورتی که پاسخ دندان‌شکنی را دریافت نکند، قطعا جسارت بیشتری پیدا خواهد کرد، به همین دلیل عملیات «وعده صادق ۲» شکل گرفت.