فومن _ امام جمعه فومن گفت: نمایش اقتدار ایران اسلامی با پرتاب موشک‌های خودساخته و داخلی دستاورد مهم «عملیات وعده صادق ۲» است.

حجت الاسلام محمدامین نقدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای محور مقاومت بویژه شهید سید حسن نصرالله و با تقدیر از انجام عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ از سوی سپاه پاسداران اظهار کرد: عملیات وعده صادق ۲ اقدامی شجاعانه و عزت آفرین که موجب جوشش غرور ملی و دینی شد.

امام جمعه فومن با بیان عملیات وعده صادق ۲ موجب خوشحالی دوستان و ناامیدی و عصبانیت دشمنان شد، گفت: این عملیات نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در حفاظت از منافع خود با هیچ کشوری تعارف نداشته و هرگونه تعرض به اشخاص، خاک و منافع کشور را به شدت پاسخ خواهد داد.

نقدی با بیان اینکه برخی از مردم از فضاسازی رسانه‌ای دشمنان و معاندین متاثّر هستند، اضافه کرد: عملیات وعده صادق ۲ با توجه به مراتب نگاه افراد نتایج مختلف و قابل توجهی دارد که باید به آن پرداخت.

وی به تشریح دستاوردهای عملیات صادق ۲ پرداخت و افزود: نمایش اقتدار ایران اسلامی با پرتاب موشک‌های خودساخته و داخلی دستاورد مهم عملیات وعده صادق ۲ است.

امام جمعه فومن با بیان اینکه عملیات صادق ۲ ثابت کرد که اسرائیل قابل نفوذ و شکست پذیر است، گفت: این عملیات هیمنه گنبد آهنین پوشالی اسرائیل را شکست.

به عقیده نقدی، قدرت آزمایی و جرأت حمله به دشمن در هر شرایط و زمانی بدون توجه به نگاه هیجانی و جنگ احساسات در وعده صادق ۲ از سوی جمهوری اسلامی نمایان شد.

وی با اشاره به اینکه حمله به دشمن با محاسبات لازمه زمانی و مکانی صورت می‌گیرد، افزود: اسرائیل جرأت پاسخ ایران در میدان را ندارد و دائماً به حرکات ایذایی و ترور اقدام می‌کند چون می‌داند که ایران باکو، عربستان یا لبنان و سوریه نیست، او می فهمد که ایران، ایرانِ قوی است.