بیرجند- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: همدلی و همراهی دستگاه‌های اقتصادی استان سبب رشد و جهش اقتصاد استان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری صبح پنجشنبه در دیدار دستگاه‌های اقتصادی خراسان جنوبی با فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: هفته اقتدار و امنیت و هفته نیروهای انتظامی را خدمت سبز پوشان و سخت کوشان نیروهای انتظامی تبریک عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: به لطف نیروهای نظامی مؤلفه‌های پایدار و امنیت خوبی را در کشور و به‌ویژه خراسان جنوبی داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: در مجموعه تیم‌های اقتصادی استان هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی وفاق و دوستی بین تمام گروه‌ها پایدار است و همین امر است که توانسته مؤلفه‌های اقتصادی را در استان توسعه دهد.

وی با بیان اینکه در این بین نیروهای خدوم انتظامی استان نیز نهایت همکاری را با گروه‌های اقتصادی استان داشتند، افزود: مؤلفه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و… همه باهم توسعه پایدار را به همراه دارند.

جعفری با بیان اینکه در حوزه دولت و پلیس قانون مداری بخش مشترک ما است، افزود: آنچه ما انجام می‌دهیم قانونی است که مجلس تصویب می‌کند و قوه قضائیه نظارت می‌کند و در این راستا قوه قضائیه و دستگاه‌های نظارتی باید دست ما را باز بگذارند تا محدودیتی که در این حوزه‌ها است اجرا شود.

وی یادآور شد: در شش ماه اول سال ۱۴۰۳ در حوزه‌های مختلف اقتصادی جهش خوبی داشتیم و رشد اقتصادی نسبت به مدت مشابه قبل بسیار بالا بوده است.