گناوه- آئین بهره برداری ازپروژه های مهم شهرستان گناوه با اعتبار پنج هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار گناوه ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها با تبریک پیروزی عملیات ظفرمندانه دلاورمردان سپاه پاسداران اظهار کرد: برای شهرستان گناوه مایه افتخار است که در روزهایی بعد از این پیروزی غرور آفرین سپاه اسلام شاهد افتتاح طرح و پروژه‌های مهمی برای ارائه خدمت بیشتر به مردم هستیم.

محمد تقی صفری افزود: در شهرستان کارهای بزرگ و ارزشمندی در حوزه‌های مختلف به همت استاندار جهادی. انقلابی و سایر مسئولان و همراهی مردم انجام شده است که این خدمات ادامه دارد.

وی گفت: امروز چندین طرح مهم و زیرساختی در شهرستان گناوه به بهره برداری می‌رسد که تنها بخشی از خدمات و کارهای بزرگ انجام شده برای خدمت رسانی به مردم شهرستان که شایسته بهترین خدمات هستند، به شمار می‌رود.

فرماندار گناوه با بیان اینکه توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان از کارهای مهم انجام شده است، گفت: طی سال‌های اخیر با سرمایه گذاری بخش خصوصی و همراهی مردم کارهای بسیار بزرگی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف تولیدی و صنعتی شهرستان انجام شده و بسیاری از پروژه‌ها نیز در حال انجام است.

فرماندار گناوه از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و همه مسئولان استانی و شهرستانی که در تکمیل این پروژه‌ها همکاری و همراهی داشتند تقدیر کرد.

احداث باند برگشت بزرگراه کمربندی گناوه به طول هفت کیلومتر و به ارزش سه هزار میلیارد ریال، احداث پل جدید سید رضا گناوه به ارزش ۴۳۰ میلیارد ریال، افتتاح و بهره برداری از پنج پروژه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به ارزش هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال، احداث جاده ساحلی مال قائد – قلعه حیدر به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال و بهسازی مسیر ورودی بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال پروژه‌های مورد بهره برداری طی این آئین بود.