همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان و برپایی نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب،خدمات مترو تهران و حومه و اتوبوسرانی رایگان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم بزرگداشت مجاهد فی‌سبیل‌الله و سیّد عزیز امت اسلامی، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان ازجمله سردار شهید نیل فروشان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه ۱۳ مهرماه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در ادامه این مراسم و در پی شهادت مظلومانه پرچمدار مقاومت و آزادی قدس و فلسطین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و در آستانه اولین سالگرد حماسه طوفان‌الاقصی توسط رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین، نماز جمعه این هفته تهران روز جمعه ۱۳ مهرماه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) اقامه می‌شود.

بر همین اساس شرکت مترو تهران و حومه، اتوبوسرانی و تاکسیرانی در اطلاعیه‌ای جداگانه از آمادگی شرکت‌های خود برای ارائه خدمات مناسب‌تر به شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت مجاهد فی‌سبیل‌الله و سیّد عزیز امت اسلامی، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان ازجمله سردار شهید نیل فروشان و نمازگزاران در نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر دادند.

خدمات رسانی ویژه ناوگان اتوبوسرانی در برگزاری فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه تهران

مهدی علیزاده؛ مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: با توجه به اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، ناوگان اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال نمازگزاران، ضمن تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل برگزاری نماز جمعه، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی از ۸ نقطه شهر تهران به شرح زیر اقدام خواهد کرد.

وی اظهار کرد: بر این اساس، ناوگان اتوبوسرانی تهران از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۳ مهرماه از مبادی پایانه علم و صنعت، میدان آزادی، میدان صادقیه، شهرک شهید محلاتی، میدان راه آهن، پایانه خاوران، میدان شهرری و میدان خراسان به صورت گردشی خدمات‌رسانی می‌کنند. همچنین پس از پایان مراسم مذکور، شرکت‌کنندگان به مبادی اولیه و میادین اصلی سطح شهر، بازگردانده خواهند شد.

تمهیدات مترو تهران برای خدمات رسانی به نمازگزاران در روز جمعه ۱۳ مهر

روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در روز جمعه ۱۳ مهر ماه آماده ارائه خدمات ویژه و رایگان به نمازگزاران است.

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید راه قدس، سید حسن نصرالله، و آرزوی پیروزی جبهه مقاومت به اطلاع مسافران گرامی می‌رساند که خدمات رسانی این ناوگان در خطوط درون شهری روز جمعه از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم رایگان خواهد بود.

نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل برگزاری نماز جمعه، ایستگاه‌های مصلی امام خمینی (ره) در خط ۱ و شهید بهشتی در تقاطع خطوط ۱ و ۳ هستند و در صورت ازدحام در این ایستگاه‌ها، نمازگزاران می‌توانند از ایستگاه‌های میرزای شیرازی، سهروردی، و شهید قدوسی در خط ۳ نیز استفاده کنند.

همچنین برای روز جمعه پیش‌بینی‌های لازم جهت کنترل تردد لحظه‌ای مسافران به‌خصوص در ایستگاه‌های خطوط ۱ و ۳ انجام شده و در صورت نیاز، قطارهای فوق‌العاده اعزام خواهند شد.