مشهد- رییس شورای اسلامی مشهد گفت: عملیات وعده صادق ۲ و حملات موشکی نیروهای مسلح در انتقام از شهادت سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه و سردار نیل‌فروشان انرژی مضاعفی در امت اسلامی ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابراهیم علیزاده در جلسه شورای اسلامی شهرستان مشهد با اشاره به حادثه تروریستی اخیر و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: بار دیگر دست‌‎ رژیم منحوس و پوشالی صهیونیستی به خون مجاهدان محور مقاومت به ویژه مجاهد بزرگ و عالیقدر، شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و سردار رشید اسلام شهید سید عباس نیل فروشان آغشته شد و دل‌های ملل آزاده جهان به خصوص مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی و مشهد مقدس را داغدار کرد.

رئیس شورای اسلامی مشهد بیان کرد: عزادار هستیم ولی این عزای ما به معنی ماتم گرفتن و افسرده شدن و یک گوشه نشستن نیست؛ بلکه عزای ما جنسش از جنس عزای سیدالشهدا (ع) است و ما را به حرکت و پیشرفت و شوق بیشتر در کار وادار می‌کند.

وی افزود: حال که رذالت‌های سگ هار و تا بُن دندان مسلح رژیم صهیونیستی در حالی رقم می‌خورد که مدعیان دروغین حقوق بشر چشم و گوش خود را بر کشتار وحشیانه زنان و کودکان مظلوم فلسطینی در غزه و لبنان بسته‌اند؛ باید آمریکا و بعضی از کشورهای اروپایی شرشان را از این منطقه کم کنند و کشورهای منطقه خودشان منطقه را اداره کنند و با هم با صلح و سلامت و عافیت زندگی کنند.

علیزاده اظهار کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اعتقاد داریم کشتار و ترور ناجوانمردانه مردم بی‌دفاع و همچنین نیروهای مقاومت بسیار کوچک‌تر از آن است که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان خللی وارد کنند.

رئیس شورای اسلامی مشهد با بیان اینکه خبر عملیات وعده صادق ۲ و حملات موشکی نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از شهادت سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه و سردار نیل‌فروشان انرژی مضاعفی در امت اسلام به وجود آورده است، عنوان کرد: خداوند را شاکریم و به خود می‌بالیم که در کیان حکومت اسلامی تحت زعامت نایب برحق امام زمان (عج) به طاعت حق و خدمت به خلق مشغول هستیم.