ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از حضور پیکر شهید گمنام در آئین پایانی دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدحسن سلامی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از حضور پیکر شهید گمنام در آئین پایانی دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: پیکر این شهید ۱۷ ساله از عملیات کربلای ۵ منطقه عملیاتی شلمچه هم اکنون از مسیر سوادکوه وارد استان مازندران شد.

وی افزود: در شهرستان سوادکوه مردم به استقبال این شهید گمنام آمدند و با برپایی مراسم زیارت عاشورا در یک فضای معنوی با این آلاله زهرایی وداع کردند.

سرهنگ سلامی با اشاره به پیشینه مردم مازندران در ولایت پذیری و دینداری گفت: این استان در برگزاری یادواره‌های شهدا پیشتاز بوده و در حوزه ایثار و شهادت در موضوعات مختلف سنگ تمام گذاشته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بیان کرد: دومین کنگره سرداران، امیران و ۱۴ هرزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران امشب با حضور پیکر مطهر این شهید گمنام و با حضور مسئولان ملی و استانی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و اقشار مختلف مردم در سالن سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» روستای ماهفروجک ساری برگزار می‌شود.