ارومیه - فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: تمام مرزهای آذربایجان‌غربی با کنترل و مدیریت واحد در رصد کامل اطلاعاتی نیروهای مرزبانی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد احمدی ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به مناسبت هفته فراجا، افزود: تمام مرزهای آذربایجان‌غربی با کنترل و مدیریت واحد در رصد کامل اطلاعاتی نیروهای مرزبانی هستند و تمام تحرکات دشمنان زیر ذره بین است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: نیروهای مرزبانی با تمام قدرت و اقتدار خود با قاچاقچیان و سود جویان برخورد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار با بیان اینکه نیروی انتظامی هوشمند، قانون مند و در خدمت جامعه است، گفت: بزرگترین وظیفه و رسالت نیروی انتظامی حفظ ارزش‌ها با الگو گرفتن از مکتب اسلام است و کار نیروی انتظامی عبادت و جهاد است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی همچنین از کارکنان انتظامی استان خواست دستاوردهای خود را برای مردم تشریح کنند وبا دانشگاهیان و صاحب نظران علمی در ارتباط باشند.

وی همچنین از کارکنان و فرماندهان انتظامی خواست در مبارزه با فساد با اقتدار وارد عمل شوند و در جمع آوری معتادان متجاهر اهتمام ویژه داشته باشند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تیز با بیان اینکه پیشگیری از جرایم دغدغه پلیس و جامعه است گفت: امنیت و آسایش جامعه خط قرمز پلیس است و با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی هیچ گونه تعارفی نداریم و با متخلفان بشدت برخورد می‌شود.

سردار رحیم جهانبخش همچنین از کاهش شرارت‌های و سرقت در استان نیز خبر داد و افزود: کشفیات در حوزه سرقت بیش از بیست درصد است وبا برخورد و هشیاری پلیس شرارت بیش از ۸۰ درصد کاهش یافته است و این اقدامات منجر به این شده است که فضای امنیت عمومی استان بسیار مطلوب است و در میانگین وقوع جرایم زیر رتبه ۲۸ کشوری هستیم.