قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: شهید سیدحسن نصرالله در خطاب‌های خود با الفاظ بسیار خوبی ولایت فقیه را به زبان می‌آورد و همیشه از ولایت یاد و دفاع می‌کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر رفیعی بعداز ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله اظهار کرد: دین اسلام یک آیین جنگ طلب نیست، ولی پیروان آن در مقابل ظلم و ستیز ظالمان سکوت نمی‌کنند.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: در قرآن مطرح شده که اگر ظلم فراگیر شود، این امر گریبان دیگر ادیان را خواهد گرفت و عبودیت از بین می‌رود.

حجت الاسلام رفیعی ابراز کرد: امر به معروف و نهی از منکر همواره باید در یک جامعه اسلامی جاری و ساری باشد و این امر در سیره شهید نصرالله و حزب الله لبنان متجلی بود.

وی عنوان کرد: نتیجه امر به معروف و نهی از منکر مبارزه و ایستادگی در مقابل ظالمان و ستمگران است که گروهی را مظلومانه می‌آزارند.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: در روایات بسیار سفارش شده که برای رسیدن به فتح الفتوحی همواره دعا و اذکار را فراموش نکنیم همانطور که مقام معظم رهبری قرائت جوشن صغیر را توصیه کردند.

حجت الاسلام رفیعی ادامه داد: شهادت برای شهید نصرالله نتیجه‌ای بُرد بُرد داشت و ایشان به آرزوی دیرینه‌اش رسید ضمن اینکه تا آخرین لحظات عمر خود دست از جهاد نکشید.

وی تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله همواره ذوب در ولایت، شجاع، مدبر و با تدبیر و اهل جهاد و مقاومت بود و همچنین از اخلاق نیک مدیریتی برخوردار بود.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: برجسته‌ترین ویژگی شهید سیدحسن نصرالله ولایت مداری بود و در خطاب‌های خود با الفاظ بسیار خوبی ولایت فقیه را به زبان می‌آورد و همیشه از ولایت یاد و دفاع می‌کرد.