قم- رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور گفت: وعده صادق ۲ یک عملیات و فتح الفتوحی بی نظیری بود که دشمنان نظام و رژیم صهیونیستی را مایوس کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کمال الدین خداداده بعد از ظهر پنجشنبه در همایش افتتاحیه مدرسه «مبلغان محافل خانگی بانوان، امام نهضت ولایت» اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن شهید سیدحسن نصرالله گور خود را کنده و زمینه نابودی خودش را فراهم کرده است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور بیان کرد: شهید سیدحسن نصرالله مزد مجاهدت‌های خود را رسیدن به فیض شهادت گرفت و ایشان در ۶۴ سال سن با برکتش در راه ولایت فقیه و خط مقاومت اسلامی ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: با شهادت شهید نصرالله سیره و مسیرش متوقف نخواهد شد، چه بسا با قوت بیشتری دنبال خواهد شد و موجب خواری رژیم صهیونیستی می‌شود.

حجت الاسلام خداداده ابراز کرد: رژیم صهیونیستی به خفت افتاده است و واپسین روزهای عمر خود را می‌گذراند و قطع به یقین نابودی آن را به زودی خواهیم دید.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور عنوان کرد: وعده صادق ۲ یک عملیات و فتح الفتوحی بی نظیری بود که دشمنان نظام و رژیم صهیونیستی را مایوس کرد.

وی ادامه داد: مساجد و فعالان این عرصه وظیفه دارند تا در راستای خفت و خواری اسراییل بکوشند و همواره پشتیبان ولایت باشند.

حجت الاسلام خداداده گفت: مساجد و فعالان این عرصه در این شرایط حساس باید با قوت بیشتر به جهاد تبیین بپردازند، چراکه احیای دین و آموزه‌های آن بسیار واجب است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور تصریح کرد: مساله شناسی در شرایط امروز به خصوص برای جوانان بسیار اهمیت دارد و اگر این اوامر حول مسجد باشد، بیشتر ثمره بخش خواهد بود.

وی گفت: بانوان یک ظرفیت بسیار عمیقی برای جهاد تبیین وجود دارد که آنان می‌بایست این امر را حول محور مسجد و محلات ادا کنند.