ساری مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به افزایش شمار مسمومان الکلی در استان گفت: ۳۹ نفر بستری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول ظفرمند عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام اضافه شدن تعداد افرادی که براثر مصرف الکل تقلبی مسموم شدند گفت: علاوه بر این تعداد شهرستان‌هایی که افراد مسموم به مراکز درمانی مراجعه کردند هم افزوده شده است.

ظفرمند افزود: تعداد افرادی که بدلیل مسمومیت ناشی از مصرف الکل تقلبی به بیمارستان چالوس مراجعه کردند افزایش یافت و ۱۱۲ نفر پذیرش شدند که از این تعداد ۷۳ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و ۳۹ نفر بستری هستند.

وی ادامه داد: متأسفانه تاکنون چهار نفر در بیمارستان این شهرستان براثر مصرف این ماده جان باختند و ۲ نفر برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به مراکز درمانی دیگر استان اعزام شدند.

به گفته مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ۱۳ نفر بیمار بستری در این شهرستان چهار نفر در ای سی یو و ۹ نفر در بخش داخلی بستری هستند.

وی گفت: ۶ نفر نیز با رضایت شخصی ترخیص شدند و ۲ نفر بدحال اینتوبه در مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

ظفرمند همچنین اعلام کرد: در بیمارستان‌های ساری، فریدونکنار و رامسر هر کدام یک نفر به دلیل مسمومیت الکل تقلبی بستری هستند.

وی در خصوص روند درمان این تعداد افراد بستری شده در بیمارستان آمل نیز گفت: ۲۴ نفر ترخیص شدند و ۱۹ نفر بستری هستند.

به گفته مدیر درمان علوم پزشکی مازندران ۶ نفر با علائم مسمومیت این ماده به بیمارستان رازی قائمشهر مراجعه کردند که یک نفر ترخیص و مابقی بستری هستند.

مدیر درمان علوم پزشکی مازندران عنوان کرد ۱۵ نفر شامل یک زن و ۱۴ مرد به بیمارستان نوشهر مراجعه کردند که از این ۱۵ نفر یک نفر به آمل و یک نفر به بیمارستان رازی قائم شهر اعزام شدند و ۲ نفر هم همچنان بستری و تحت درمان هستند و بقیه افراد ترخیص شدند.