کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از رفع نواقص ورزشگاه آزادی برای میزبانی بهتر در دیدارهای لیگ یک فوتبال، طی چند مرحله خبر داد و مدیرکل ورزش و جوانان استان را مکلف به پیگیری این موضوع کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه بعد از ظهر پنج شنبه با همراهی مدیران ورزش و جوانان، مدیرعامل شرکت توزیع برق، رئیس هیأت فوتبال و نماینده باشگاه بعثت از ورزشگاه آزادی که میزبان دیدارهای تیم فوتبال بعثت کرمانشاه است بازدید کرد.

بازدید استاندار کرمانشاه از مجموعه ورزشی آزادی در پی حضور تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در لیگ یک و تدارک میزبانی شایسته از تیم‌های فوتبال مطرح کشوری انجام شد و وضعیت رختکن‌ها، اتاق داوران، جایگاه vip ورزشگاه، سیستم روشنایی و … مورد بازدید قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: در ماه‌های اخیر شاهد موفقیت‌های ورزش کرمانشاه در بخش‌های انفرادی و گروهی بوده‌ایم که ورزش فوتبال نیز با حضور تیم بعثت در لیگ یک فضای خوبی برای کرمانشاه به‌ویژه جوانان را رقم زده است.

صحرایی با اشاره به حضور پرشور تماشاگران کرمانشاهی در دیدار هفته گذشته افزود: ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان این دیدارها یکی از سرمایه‌های ورزشی استان است که برای میزبانی بهتر و شایسته نیازمند برخی اقدامات است که از سوی فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات متعددی برای بهتر شدن شرایط ورزشگاه آزادی انجام شده است گفت: سیستم نور و برق، رختکن مهمان و میزبان و سرمایش و گرمایش ورزشگاه نیاز به اصلاح دارد که مدیران دستگاه‌های مرتبط این موضوعات را پیگیری خواهند کرد.

صحرایی با بیان اینکه مشکلات باقی مانده در ورزشگاه آزادی در چند سطح پیگیری می‌شود گفت: برخی اقدامات باید تا پیش از بازی بعدی تیم فوتبال بعثت رفع شود و برخی کارها مثل سیستم گرمایش به زمان بیشتری نیاز دارد تا پیش از شروع فصل سرما اجرایی شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت حمایت مجموعه مدیریت استان از تیم فوتبال بعثت افزود: مجموعه ورزشی آزادی از سال‌ها پیش باید تعمیر و مرمت می‌شد که در دیدار هفته گذشته با وزیر ورزش، گفتگوهای مقدماتی برای بهبود شرایط این مجموعه ورزشی ارزشمند انجام شد.

وی گفت: دستگاه‌های مرتبط با وضعیت ورزشگاه آزادی کرمانشاه در بازدید امروز حضور داشتند تا شرایط این ورزشگاه برای میزبانی در بازی بعدی مهیا شود و مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز پیگیر اجرای تمامی موارد مدنظر فدراسیون فوتبال است.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با حضور در لیگ دسته یک سبب شد استان پس از سال‌ها نماینده‌ای در رده‌های بالای فوتبال داشته باشد.