زاهدان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از حمایت از تعاونی‌های کارآفرین و فعالان حوزه فرآوری فعال این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل احمد سلامی صبح جمعه در سفر یک روزه به شهر نصرت آباد و بازدید از فعالیت‌های تعاونی و کارآفرینی این شهر در گفت‌وگو با فعالان این بخش‌ها، از حمایت تعاونیهای کار آفرین و فعالان حوزه فرآوری فعال استان خبر داد و افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در حوزه کارآفرینی و فرآوری محصولات مختلف کشاورزی، لبنی، معدنی و غیره و در قالب تعاونی‌ها، آماده حمایت‌های لازم، در چارچوب قانون و اختیارات این اداره کل است.

وی ادامه داد: در حوزه تعاونی‌ها و مشاغل خانگی اعتبارات خاصی برای تسهیلات در نظر گرفته شده که می‌توان از این ظرفیت در رونق امورات و فعالیت‌ها بهره گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بیان کرد: کارآفرینان و فعالان حوزه فرآوری، در صورت بروز مشکل می‌توانند از طریق معاونت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موارد و درخواست‌های خود را پیگیری کنند.

شایان ذکر است در این بازدیدها که با توجه به پتانسیل‌های شهر نصرت آباد و نگاه ویژه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان به همراه معاونین توسعه کارآفرینی و اشتغال و تعاون رؤسای ستادی انجام شد، کارآفرینان نیز به بیان مشکلات و درخواست‌های خود پرداختند و از حمایت‌های صورت گرفته تاکنون تقدیر کردند.