قزوین- رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به کوچک‌ترین خطای اسرائیل با حجم انبوه سلاح های نوین و استراتژیک پاسخ خواهیم داد و این سلاح‌ها در حجم فراوان مهیا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سالار آبنوش در یادواره شهدای کذلک آبیک ضمن گرامیداشت یاد شهید سیدحسن نصرالله اظهار کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در جنگ اعراب در چند روز همه اعراب را شکست داد ولی امروز در برابر یک گروه به نام حماس عاجز مانده است.

وی افزود: این جایگاه، عظمت و قدرت جبهه مقاومت به برکت خون شهداست و اگر با بینش و نگاه عمیق بنگریم متوجه می‌شویم که انقلاب اسلامی ایران و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس موجب شده است امروز رژیم کودک‌کش صهیونیستی به استیصال برسد.

رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز در شرایطی که جبهه مقاومت هر روز پرقدرت از قبل می‌شود، رژیم صهیونیستی یک راه پیش رو دارد و آن هم نابودی زودتر از موعدی است که مقام معظم رهبری فرمودند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شهیدان سیدحسن نصرالله و اسماعیل هنیه شیشه عطری بودند که با شهادتشان، عطر خوش مقاومت در پهنه جهان اسلام پیچیده است و با شهادت این عزیزان نابودی رژیم غاصب صهیونیستی تسریع خواهد شد.

وی تاکید کرد: همانطور که شهادت اباعبدالله الحسین (ع) نقطه آغاز نبرد حق علیه باطل و شکست جبهه باطل بود، امروز هم در همان نقطه ایستاده‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق ۲ بخش کوچکی از سلاح‌های خود را علیه رژیم صهیونیستی به کار برده‌ایم و حجم انبوهی از سلاح‌های نوین و استراتژیک خود را به کار نبرده‌ایم و به آمریکا هشدار می‌دهیم که اگر جلوی سگ هار خود را در منطقه را نگیرد و خودش هم در حمایت از این سگ هار اقدامی کند پاسخی شدید، بزرگ، قاطع و فوری دریافت می‌کند.

وی در انتها یادآور شد: عملیات اخیر سپاه و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، علیه رژیم صهیونیستی هشداری بود برای اینکه صهیونیست‌ها دست از پا خطا نکنند و بدانند که ما در حوزه امنیت مردم خود با هیچکس تعارف نداریم، چه برسد به رژیم صهیونیستی که به تعبیر مقام معظم رهبری تنها یک باند جنایتکار تروریست است‌.