سنندج- امام جمعه سنندج گفت: وحدت و انسجام میان مسلمانان عامل نابودی دشمنان خواهد بود و با یکدلی و اتحاد جهان اسلام رژیم صهیونسیتی نابود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مسجد جامع سنندج اظهار کرد: سالهاست فلسطین گرفتار دست اسرائیل غاصب است و این روزها نیز مردم غزه و لبنان مورد آماج و هجوم رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند و هزاران نفر کشته و زخمی شده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز فریاد مظلومان غزه، فلسطین و لبنان از زیر آوارها، بمباران و جنایات اسرائیل به گوش می‌رسد، افزود: امروز درد و غم و ناراحتی مردم مظلوم این سرزمین‌ها باید درد و غم همه مسلمانان جهان باشد و همه برای حمایت از آنها به پا خیزند.

وی اعلام کرد: امروز هزاران کودک در زیر آوارها مانده‌اند و به خاک و خون کشیده شده‌اند و رژیم غاصب صهیونیستی رحم و ترحم و کرامت انسانی را زیرپا گذاشته‌اند.

ماموستا رستمی ادامه داد: وقت آن است همه یکدل و هم صدا شویم و برای حفظ و تقویت دین مبین اسلام قدم برداریم و به دستورات پروردگار در حفظ وحدت عمل کنیم.

اتحاد عامل شکست دشمنان است

امام جمعه سنندج با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اذعان کرد: در قرآن کریم وحدت و همدلی مورد تاکید قرار گرفته است و اگر مسلمانان، اتحاد داشته باشند و عدالت و مساوات داشته باشند هیچ دشمنی نمی‌تواند مقابل آنها بایستد.

ماموستا رستمی تصریح کرد: دل همه بندگان باید مرکز نور پروردگار باشد و با همدلی و همراهی و همدردی به فکر همنوعان و مسلمانان باشد.

وی با بیان اینکه اسلام از انسانیت دفاع می‌کند، افزود: ۱۲۴ هزار پیامبر و معلم از سوی پروردگار به جامعه بشریت آفریده شده‌اند باید همه تابع این پیامبران و دستورات آنها که چیزی جز گام برداشتن در راه خدا نیست، باشیم.

امنیت موجود کشور مرهون تلاش نیروهای نظامی و انتظامی است

وی امنیت را لازمه داشتن جامعه‌ای پیشرفته و رو به توسعه دانست و گفت: باید قدردان امنیت موجود کشورمان که مرهون نیروهای نظامی و انتظامی است، باشیم و برای توسعه، عمران و آبادانی حرکت کنیم.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: لازم است همه مسلمانان باید به ندای مظلومان فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی لبیک بگویند چرا که اتحاد جامعه اسلامی نجات بخش مردم لبنان و غزه خواهد بود.