بندرعباس- مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) نابودی طاغوت را اراده خداوند دانست و گفت: ماموریت نابودی رژیم صهیونیستی بر روی دوش ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی پیش از ظهر جمعه در جمع مردم میناب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان جبهه مقاومت، اظهار کرد: امام موسی صدر فرمودند: اگر روزی اسرائیل با ابلیس درگیر شد ما طرف ابلیس می‌ایستیم چرا که اسرائیل شر مطلق است و این سخنان امام موسی صدر نشان دهنده عمق جنایت‌کاری رژیم اشغالگر قدس است.

وی افزود: اگر به وقایع جنگ جهانی اول و دوم نگاه کنیم به حقایقی دست پیدا خواهیم کرد که کمتر بازگو شده است، جنگ جهانی اول ۱۹۱۴ میلادی آغاز می‌شود در سال ۱۹۱۸ میلادی به پایان می‌رسد؛ ره آورد این جنگ جز فروپاشی عثمانی چیز دیگری نبود و با فروپاشی این امپراطوری کشور عراق و فلسطین مستعمره بریتانیا و سوریه و لبنان نیز به مستعمره فرانسه تبدیل می‌شود؛ بریتانیا زمانی که فلسطین را در سال ۱۹۱۸ میلادی در اختیار گرفت جمعیت یهودیان فلسطین بین ۳ تا ۷ درصد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پولادی تاکید کرد: جنگ جهانی دوم سال ۱۹۳۹ میلادی آغاز و ۱۹۴۵ میلادی به اتمام رسید؛ جمعیت یهودی فلسطین در مدت ۲۷ سال بعد از اتمام جنگ جهانی اول تا پایان جنگ جهانی دوم به ۳۳ درصد رسید و بلافاصله در سال ۱۹۴۵ میلادی بریتانیا اعلام کرد که فلسطین باید دو دولت داشته باشد؛ یک دولت، دولتی یهودی و دولت دیگر دولت غیر یهودی و ۵۵ درصد اراضی فلسطین را متعلق به دولت یهودی این سرزمین معرفی کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: جای تأسف است که بعد از ۷۰ سال از تشکیل این رژیم جعلی، امیر قطر در سفر رئیس جمهور به قطر می‌گوید ما دنبال این هستیم که دو دولت در فلسطین شکل بگیرد؛ این‌ها امروز همان سخنان سال ۱۹۴۵ میلادیِ بریتانیای روباه صفت را تکرار می‌کنند و متأسفانه همان هدف را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد از عملیات طوفان الاقصی سران کشورهای اسلامی در جده دور هم جمع شدند و خروجی این نشست هم تاکید بر تشکیل دو دولت در سرزمین‌های اشغالی بود که آیت الله شهید رئیسی با آن مخالفت کرد و جای بسی تأسف دارد که سران کشورهای اسلامی همان حرف بریتانیا را بزنند.

حجت‌الاسلام پولادی تاکید کرد: در روز نکبت، سازمان ملل کشور جعلی اسرائیل را به رسمیت شناخت و از آن روز جوانان محور مقاومت برای مبارزه با رژیم صهیونیستی به میدان آمدند.

وی ادامه داد: امروز اسرائیلی‌های صهیونیست با تمام وجود معتقدند بشریت سه دسته هستند؛ دسته اول یهودی‌ها هستند که خود را نژاد برتر می‌دانند و اجازه نمی‌دهند کسی به جمعیت خود اضافه شود؛ گروه دوم کسانی که یهود نیستند اما یهود را به عنوان نژاد برتر قبول دارند و آن‌ها را به مثابه اسب می‌دانند و می‌گویند باید این دسته را تیمار کرد اما دسته سوم غیر یهودیانی هستند که یهود را به عنوان نژاد برتر قبول ندارند؛ بزرگان صهیونیستی در مورد این گروه اعتقاد دارند که در روز عید پسح حتی اگر به سگ در خانه‌تان نان دادید حق ندارید به این دسته نان دهید و نباید به این‌ها رحم کنید و باید این‌ها را قتل عام کنید.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان تأکید کرد: امروز اینکه برخی کشورهای جعلی تا پای جان از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند به این دلیل است که حمایت از یهود را جزو اعتقادات خود می‌دانند و این اعتقاد نیز در کشورهای مسیحی از تحریف انجیل توسط یهودیان است؛ در انجیل تحریف شده آمده است که حضرت عیسی علیه السلام روزی به زمین بر خواهد گشت و دنیا را پر از عدل و داد می‌کند اما شرط این بازگشت استقرار یک حکومت یهودی و تحقق حاکمیت یهود بر سراسر دنیا است.

وی افزود: در انجیل تحریف شده نوشته‌اند که حضرت عیسی علیه السلام یک یهودی است و کلاه گشادی بر سر مسیحیت گذاشته‌اند و از این بابت امثال بوش، بایدن و کامالا هریس معتقدند برای اینکه حضرت عیسی علیه السلام ظهور کند باید یهود را در دنیا حاکم کنند.

حجت‌الاسلام پولادی تاکید کرد: امام خمینی (ره) در سال ۱۳۲۱ به میدان آمد و نامه‌ای خطاب به آقای وزیری یزدی نوشت و سعادت، عزت و اقتدار بشری را در قیام لله معرفی کرد و در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ امام در مقابل رژیم صهیونیستی اسرائیل قیام کرد.

وی خاطرنشان کرد: کلان معجزه امام خمینی (ره) این بود که دست ملت ایران را گرفته و در امتداد اراده خداوند متعال قرار داد و اراده خدا منطبق بر نابودی رژیم‌های طاغوتی بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام تاکید کرد: امام خمینی (ره) به ملت ایران کمک کرد تا ظرفیت خود را برای پذیرش مأموریت نابودی طاغوت و رژیم صهیونیستی بالا ببرد و از این بابت امروز مأموریت نابودی رژیم صهیونیستی بر دوش ملت ایران قرار گرفته است که به زودی محقق خواهد شد.