بوشهر- مسئول معاونت سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فرهنگ مقاومت تأمین کننده امنیت در کل جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر بردبار نسب در سخنران پیش از خطبه نماز جمعه شهر آب پخش اظهار کرد: بعد از فروپاشی شوروی به عنوان ابرقدرت شرق، آمریکا به عنوان طرف غالب و پیروز جنگ اقدام به قدرت‌نمایی در سطح جهان کرد و از این نظر از رژیم منحوس صهیونیستی که مولود انگلیس پلید بود برای مدیریت و تضعیف کشورهای منطقه به منظور عدم گرایش به کشورهای شرق پشتیبانی کرد.

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: انقلاب اسلامی که از نظر سیاسی، نظامی و اقتصادی در بحران پس از انقلاب به سر می‌برد از سوی غرب با حمایت از حزب بعث عراق و صدام اقدام به حمله به جمهوری اسلامی ایران با هدف متوقف کردن انقلاب اسلامی نمودند ولی این فرهنگ مقاومت بود که بعد از ۸ سال ثابت کرد که این فرهنگ از بین رفتنی نیست و متوقف نخواهد شد و و این فرهنگ امنیت را به کشور بازگرداند.

بردبار نسب ابراز داشت: با مشاهده این پیروزی توسط مظلومین و آزادی‌خواهان جهان امیدی در دل‌های آنان پدید آمد که حاصل آن تولد حزب الله لبنان، انصارالله یمن، گروه‌های مقاومت سوریه و عراق و سایر کشورهای جهان بود.

وی بیان کرد: حال این فرهنگ مقاومت در جبهه مقاومت نمود پیدا کرده است و هیچگاه جبهه شیطان با سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند بر این جبهه که فرهنگ آن‌ها مقاومت، ایثار و شهادت است غلبه کنند.

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: رژیم صهیونیستی که برنامه‌های زیادی برای توسعه و پیشرفت سیاست‌های خود در سر می‌پروراند با عملیات طوفان الاقصی با شکست همه راهبردهای خود از جمله توسعه سیاسی، اقتصادی و امنیتی روبرو شد.

وی گفت: راهبردهایی نظیر جنگ‌های پیش دستانه و غافلگیر کننده، عدم جنگ در شهرهای خود، عدم فرسایشی کردن جنگ‌ها که همه این‌ها در عملیات طوفان الاقصی با شکست مواجه شد.

بردبار نسب افزود: اکنون بعد از گذشت نزدیک به یک سال از عملیات طوفان الاقصی رژیم با غافلگیری کامل و جنگ در شهرهای خود وارد یک جنگ فرسایشی و طولانی مدت شده است و به نوعی در یک باتلاق گرفتار شده است که اگر آتش بس را بپذیرد با شکست و فروپاشی سیاسی روبرو می‌شود و اگر ادامه دهد از لحاظ امنیتی به صورت کامل از بین خواهد رفت.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی سه راهبرد را برای خود ترسیم کرد؛ نابودی حماس، آزادی گروگان‌ها و ایجاد امنیت پایدار در فلسطین اشغالی با تصرف غزه و مدیریت سیاسی آن توسط افراد همسو با خود که دیگر در آینده مقاومتی از این جبهه صورت نگیرد.

نمایان شدن چهره واقعی رژیم صهیونیستی

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: با مقاومت رزمندگان جبهه مقاومت همه این‌ها تاکنون محقق نشده و رژیم در نظام بین‌الملل چهره واقعی، سیاه و کریه خود را به همه ملت‌های جهان نشان داد است و نتوانسته حماس را نابود، خلع سلاح و حتی ترور کامل کند، گروگان‌ها را نتوانسته است آزاد کند و بسیاری از شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی به دلیل نبود امنیت خالی از سکنه شوند.

وی اظهار داشت: ما بعد از ترور شهید هنیه شاهد جایگزینی یحیی سنوار به عنوان رهبر جریان حماس در کمترین زمان ممکن بودیم و محاسبات رژیم از نظر اینکه با ترور رهبران جبهه مقاومت آن تشکیلات را از بین خواهیم برد با شکست روبرو شد.

بردبار نسب اظهار داشت: در تلاش هست با ادامه دادن این اقدام و به دست آوردن یک سری موفقیت‌های ظاهری بتواند از لحاظ سیاسی خود را سامان دهد در صورتی که تفکر مقاومت شهادت رهبران و فرماندهان آن، تشکیلات آنها را ضعیف نخواهد کرد و از قبل نیز قوی‌تر و با انگیزه بیشتری اهداف خود را دنبال می‌کنند و این خون‌ها باعث ایجاد توان بیشتری جهت مقابله با رژیم صهیونیستی فراهم خواهد کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی به عنوان پشتیبان اصلی جبهه مقاومت از ابتدای طوفان الاقصی به صورت مستمر وظیفه خود را در پشتیبانی از جبهه مقاومت انجام داد. و هرگاه رژیم منحوس صهیونیستی تعرضی به خاک کشور نمود بدون مماشات از طرف جمهوری اسلامی ایران پاسخ سخت دریافت نمود.

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: تاریخ اسلام و شیعه ثابت کرده است، فرهنگ مقاومت در هر کشوری وجود داشته باشد آن کشور قوی می‌شود و هر کشوری قوی شد، دیگر مورد طمع کشورهای دیگر قرار نمی‌گیرد.

بردبار نسب افزود: جنگ در کشورهایی اتفاق می‌افتد که ضعیف هستند و توان دفاع و مقاومت از خود را ندارند لذا تسلیم می‌شوند و قطعاً هزینه تسلیم شدن چندین برابر مقاومت کردن می‌باشد.

فرهنگ مقاومت پایانش پیروزی است

وی گفت: حکم جهاد مقام معظم رهبری در حمایت از حزب الله لبنان باید مورد توجه همه مسلمانان جهان به ویژه مردم عزیز کشورهای جبهه مقاومت و کشور عزیزم ایران قرار گیرد.

بردبار نسب اضافه کرد: همانند دوران دفاع مقدس همه مردم با دعا و نذر و همچنین جمع آوری کمک‌های مختلف و جهاد تبیین در فضای مجازی باید به تبعیت از فرمان جهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از جبهه مقاومت و رزمندگان اسلام پشتیبانی حداکثری نمایند.

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: در مبارزه جبهه شیطان و جبهه حق قطعاً جبهه مقاومت پیروز میدان است چرا چون رژیم نتوانسته شکست‌های راهبردی خود را جبران کند و جبهه مقاومت تنها چند نفر از فرماندهان و رهبران خود که گرچه بسیار ارزشمند بودند و نبود آنها بسیار دردناک است ولی آرزوی همه آنها شهادت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در فرهنگ مقاومت یک تشکیلات با شهادت یک نفر از بین نمی‌رود و افراد جایگزین راه آنها را ادامه خواهند داد لذا رژیم صهیونیستی در محاسبات خود اشتباه کرده و با یک شکست بسیار عمیق روبرو گردیده است و انشالله به زودی به قسمت سیاه و تاریک تاریخ خواهد پیوست.

بردبار اظهار کرد: در عملیات وعده صادق (۲) که توان موشکی جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت به نمایش گذاشته شد از طریق تاکتیک‌های بسیار موفق فرماندهان نظامی با هماهنگی جبهه مقاومت خصوصاً حزب الله لبنان، مقاومت عراق، یمن و مقاومت فلسطین توانست ضربه مؤثری بر توان نظامی رژیم صهیونیستی از جمله دفتر مرکزی موساد در تل آویو و مراکز نگهداری تانک‌ها، سلاح و مهمات، فرودگاه‌های استراتژیک و مهم نظامی رژیم را مورد اصابت قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: قدرت جنگ الکترونیک جمهوری اسلامی ایران در کنار قدرت موشکی و تاکتیکی آن باعث گردید که پدافند هفت لایه عبری، عربی، غربی, رژیم صهیونیستی با شکست کامل روبرو گردد و به گفته کارشناسان حدود ۹۰ درصد اهداف مورد نظر مورد اصابت موشک‌های جمهوری اسلامی قرار گرفتند.

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: آینده کاملاً روشن است چون فرهنگ مقاومت پایانش پیروزی است.