بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: نماز جمعه تاریخی امروز بعد از موشک باران اسرائیل و تهدیدهای توخالی رژیم صهیونیستی به امامت مقام معظم رهبری پیام های زیادی دارد و دل ها را محکم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در آئین سیاسی و عبادی نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد عنوان کرد: مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده وارد میدان شدند و تا به سربازانشان اعلام کنند، در میدان نبرد محکم بمانید.

وی با اشاره به اینکه قدردان تدبیر مقام معظم رهبری برای اجرای وعده صادق ۲ و باعث شادی مردم مظلوم غزه و لبنان شدند، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بعد از این عملیات دچار وحشت شده است و آمریکا از طریق کشورهای دیگر چند بار به ایران پیام ارسال کرده مبنی بر اینکه کاری به پایگاه‌های نظامی ما را منطقه نداشته باشید.

وی افزود: اهمیت این حمله به این دلیل است که ابهت آمریکا و اسرائیل با اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه شکست و رژیم صهیونیستی اکنون دچار ترس و وحشت شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: سیدحسن نصرالله مدیر سیاسی، شجاع، حکیم و مدبر بود و توانست با پیوند میان جوانان شیعه لبنانی و مقام معظم رهبری لبنان را از لوث رژیم صهیونیستی پاک کند.

وی با تاکید بر اینکه سید حسن نصرالله ولایتمدار واقعی بود، افزود: با تدبیر این سید حکیم اختلافات درونی لبنان برطرف شد و از سوی دیگر با همکاری حاج قاسم سلیمانی توانستند منطقه را از لوث داعش پاک کنند.

حجت الاسلام نوری در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه به هفته نیروی انتظامی اشاره و تاکید کرد: در کشورهای مدعی حقوق بشر مانند آمریکا پلیس بلای جان مردم شده است در حالی که در ایران نیروی انتظامی شبانه روز حافظ امنیت و جان مردم است و در اغتشاشات و حوادث خودشان را سپر بلای مردم می‌کنند و مظلومانه به شهادت می رسند.

وی افزود: به تمام نیروهای انتظامی شاغل در یگان ویژه، مرزبانی، فتا و راهنمایی و رانندگی و بخش‌های دیگر خداقوت می‌گوئیم.