کرج- فرمانده انتظامی البرز گفت: هرگاه که مقاومت و پایداری با اتکا به توان داخلی به خرج دادیم طعم پیروزی را چشیدیم و به مرتبه‌های بالا دست یافتیم بنابراین هزینه تسلیم شدن بیشتر از مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج افزود: در طول ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هر زمان که از راه شهدا و رهبری فاصله و نگاه به خارج از مرزها معطوف داشتیم سیلی خوردیم.

وی بیان کرد: هرگاه که مقاومت و پایداری با اتکا به توان داخل به خرج دادیم طعم پیروزی را چشیدیم و به مرتبه‌های بالا دست یافتیم بنابراین هزینه تسلیم شدن بیشتر از مقاومت است.

هداوند گفت: عقب نشینی غیرتاکتیکی در عرصه‌های نظامی، سیاسی، تبلیغاتی و اقتصادی غضب الهی را به دنبال دارد و باید هزینه آن را بپردازیم چنانچه رهبر معظم انقلاب فرمودند که دشمن در تلاش برای عقب نشینی امت اسلامی است.

وی با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی یاد آورشد: اقدامات مؤثری در طول سال از سوی نیروی انتظامی انجام می‌شود که فقط ۷۰ موضوع تقویمی برای تأمین امنیت از سوی این نیرو پیش بینی شده که راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله آنها است.

افزایش ۱۹ درصدی کشفیات در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: تمام تلاش نیروی انتظامی ایجاد آرامش و امنیت در کشور بوده و گواه این مدعا تقدیم ۱۳ هزار شهید برای امنیت کشور در نیروی انتظامی بوده و در پنج ماه اخیر نیز ۴۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی اضافه کرد: امنیت هموطنان خط قرمز نیروی انتظامی است و از حمایت رهبر معظم انقلاب که موجب ایجاد انگیزه در کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی شده قدردانی می‌شود؛ همراهی خوبی از امت حزب الله در بحث امنیت شاهد هستیم.

هداوند تاکید کرد: مردم از پلیس و پلیس از مردم هستند تا امنیت پایدار رقم بخورد.

وی در ادامه با اشاره به کشف چهار تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری در البرز یادآورشد: امسال ۷۰ نفر از اراذل در استان البرز دستگیر شدند و میزان سرقت‌ها ۲۳ درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ۱۹ درصد افزایش کشفیات و کاهش تصادفات فوتی ۱۲ درصد بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ هزار اتباع غیر مجاز از البرز به کشورشان بازگشت داده شده‌اند، تاکید کرد: به دنبال برخورد قانونی با افراد غیرمجاز هستیم و از مردم انتظار می‌رود با افراد مجاز برخورد مناسبی داشته باشند اگرچه مسأله‌ای در این زمینه از سوی مردم این استان نداشته‌ایم.