قم- امام جمعه پردیسان گفت: نماز جمعه امروز مقام معظم رهبری نمایش امنیت و ثبات کشور در اوج تهدیدات بوده و یک نقطه عطف جدی در تحولات منطقه و جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا حامدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیسان با محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در شهید کردن سیدحسن نصرالله اظهار کرد: همه مسلمانان باید همه امکاناتشان را برای نابودی این رژیم پای کار بیاورند.

امام جمعه پردیسان بیان کرد: بمب‌هایی که صهیونیست‌ها با آن این جنایت را مرتکب شدند آمریکایی است و دشمنی با آمریکا همیشگی و بنیادین است و هرگز نباید به چنین دشمنی اعتماد کرد.

وی ابراز کرد: مسئولان باید انسجام و صداقت در گفتار در برابر دشمنان داشته باشند و گفتارها و رفتارهای غیر ارزشی و غیرمتعارف را باید کنار بگذارند.

حجت الاسلام حامدی تصریح کرد: ما با قاتلان شهید سلیمانی و سید مقاومت هیچ توافقی نخواهیم داشت، نه تنها سلاحمان را کنار نمی‌گذاریم، بلکه همه توانمان را برای مقابله با صهیونیسم و آمریکای وحشی بسیج خواهیم کرد.

امام جمعه پردیسان با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ را نباید انتقام دانست، گفت: این یک سیلی بود نه انتقام و خونخواهی و البته توفیقاتش بسیار چشمگیر بود و ثمره‌اش خوشحالی زائد الوصف در جای جای دنیا بود.

وی تأکید کرد: اگر کشوری بخواهد در تحرکات متقابل صهیونیست‌ها حامی این رژیم باشد، با او قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

حجت الاسلام حامدی افزود: امروز شاهد هستیم این جنایتکاری که این جنایت‌ها را رقم زده فراموش می‌کند، اما ما که از حق مسلم خود دفاع کردیم، از آن تعبیر به حمله می‌کنند و به خودشان اجازه می‌دهند ما را محکوم کنند.

امام جمعه پردیسان یادآور شد: طولانی شدن انتقام ولو همراه با ملاحظات از جمله افزایش سطح پدافندی آنها بعد از وعده صادق، ممکن است بتواند دلیل بر تأخیر باشد، اما این میان اظهاراتی از برخی مسئولین شنیدیم که قابل تحمل نیست.

وی عنوان کرد: از فرماندهان نظامی و سپاه همیشه قهرمان می‌خواهیم، با توجه به دستور قرآن پیشوایان کفر را بکشید، عهد و پیمانی با آنها نیست.

حجت الاسلام حامدی ادامه داد: مقام معظم رهبری گفتند خونخواهی، یعنی خون در مقابل خون. ما از فرماندهان سپاه قهرمانمان می‌خواهیم به سرعت عاملان و آمران ترور شهید هنیه و شهید نصرالله را با کشتن سران اسرائیل به سزای اعمالشان برسانند.

امام جمعه پردیسان گفت: در این شرایط جای اخلاق مداری نیست، حتی اگر شهرک‌نشین‌های ملعون را هم بکشید هیچ اشکالی ندارد، اینها نظامی‌اند و بازدارندگی با خون در مقابل خون ایجاد می‌شود.

امام جمعه پردیسان در خصوص اهمیت نماز جمعه ۱۳ مهرماه به امامت رهبر انقلاب گفت: امروز حساس‌ترین روز تاریخ انقلاب است و این نماز جمعه نمایش امنیت و ثبات کشور در اوج تهدیدات بوده و یک نقطه عطف جدی در تحولات منطقه و جهان است.