قزوین- امام جمعه محمودآباد با اشاره به پاسخ موشکی ایران گفت: ایران خط قرمز خود را دوباره برای جهان تعریف و اعلام کرد امنیت ملی خط قرمز ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد اظهار کرد: هفته‌ای که گذشت روزهای بسیار سخت، غمبار، دردناک برای امت اسلام بود.

وی افزود: جهان اسلام به ویژه جبهه مقاومت شخصیتی را از دست داد که سراسر عمر با برکت خویش را در راه اعتلای کلمه لا اله الا الله گذاشت و با تمام توان و ظرفیت شبانه روز برای دفاع از مظلومان عالم به ویژه فلسطین و لبنان در راه خدا جهاد کرد.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه این روزها ما داغدار شخصیتی هستیم که علمدار و پرچمدار و سید جبهه مقاومت بود، تصریح کرد: تعابیر و کلمات ما عاجز از توصیف شهید سید حسن نصرالله است.

وی با بیان اینکه ما عزادار هستیم اما به تعبیر رهبر انقلاب «جنس عزای ما از جنس عزای سیّدالشّهدا زنده و زنده‌کننده است.، اضافه کرد: نمونه‌ای از جنس عزاداری ما اقدام مدبرانه، هوشمندانه و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب در حمله موشکی به قلب سرزمین‌های اشغالی با ۲۰۰ موشک با اصابت ۹۰ درصد به هدف بود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به پاسخ موشکی ایران تاکید کرد: ایران خط قرمز خود را دوباره برای جهان تعریف کرد و اعلام کرد امنیت ملی خط قرمز ما است.

وی با بیان اینکه در این حمله علیرغم ۵ برابر کردن توانایی پدافند هوایی بازدارندگی اسرائیل تضعیف شد و پوشالی بودن گنبد آهنین بر جهانیان روشن شد، ادامه داد: توانایی‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران راستی آزمایی جدی شد.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه با پاسخ ایران هزینه ترور شخصیت‌ها و حمله نظامی به سفارتخانه‌ها در سراسر جهان افزایش یافت، تاکید کرد: افزایش حمایت از ایران از سوی جهان و مسلمانان، افزایش نفوذ ایران در خاورمیانه و نمایش میزان حمایت از ایران از جبهه مقاومت از دیگر دستاوردهای این پاسخ بزرگ بود.

وی با اشاره به اقامه نماز جمعه امروز تهران به امامت مقام معظم رهبری، گفت: این اقدام تیر خلاص به جنگ روانی رژیم صهیونیستی زد و ما را به یاد پیام حضرت علی در خطبه ۱۳۷ انداخت.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: رهبر انقلاب امروز با این اقدام به دنبال به رخ کشیدن مقبولیت مردمی نظام و ارسال پیغام قدرت به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و غربی‌ها هستند.