کاشان - امام جمعه کاشان گفت: سیلی محکم و مشت‌های پولادین ایران و جبهه مقاومت در انتظار هر متجاوز به میهن اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به شهادت مجاهد بزرگ سیدحسن نصرالله توسط دژخیمان رژیم جعلی صهیونیستی اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس حدود ۸۰ سال پیش توسط روباه پیر انگلستان در منطقه تأسیس شد و بزرگترین هدف آن نابودی اسلام بود.

وی با بیان اینکه همه جبهه کفر شامل آمریکا، رژیم صهیونیستی، برخی کشورهای اروپایی و بعضی از کشورهای مرتجع عربی منطقه برای نابودی اسلام دست به دست هم داده اند، ابراز داشت: به گفته امام راحل آمریکا شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی غده سرطانی است و جهان با نابودی این رژیم روی آرامش به خود می بیند.

امام جمعه کاشان با اشاره به ۳۲ سال مجاهدت شهید سید حسن نصرالله در جبهه مقاومت تصریح کرد: تمام نقشه‌های آمریکای خبیث و رژیم صهیونیستی در طول این سال‌ها توسط حزب الله و سپاه قدس نقش بر آب شد.

وی با اشاره به حدود ۵۰ هزار شهید غزه که تعدادی زیادی از آنها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند، گفت: رژیم صهیونیستی بر هیچ یک از اصول و قواعد انسانی و بین المللی مقید نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق ۲ اعجاز بود، افزود: رژیم صهیونیستی قبل از این عملیات پدافند هوایی خود را پنج برابر قوی‌تر کرده بود و حتی با وجود استفاده از رادارهای قدرتمند نتوانست در مقابل موشک‌های ایرانی کاری بکند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی از یک مدل رادار استفاده کرده بود که حتی شلیک موشک از مبدا را هم تشخیص می‌دهد، خاطرنشان کرد: با این وجود بیش از ۹۰ درصد از موشک‌های ایران در عملیات وعده صادق ۲ به هدف نشست.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه هر متجاوز به خاک و میهن ایران باید منتظر سیلی محکم و مشت‌های پولادین جمهوری اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های اسرائیل و آمریکا در منطقه بی دفاع هستند و کوچک‌ترین تجاوزی از طرف آنها با پاسخ کوبنده ایران مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به اهدافی که در عملیات وعده صادق ۲ مورد هدف قرار گرفت، گفت: عملیات صادق ۲ برای همیشه معادلات و چهره خاورمیانه را تغییر داد.