بیله‌سوار- امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: عملیات «وعده صادق ۲» جواب قاطع و کوبنده‌ نیروهای مسلح کشور به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل غاصب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر بیله‌سوار ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، با تسلیت شهادت رهبر مقاومت اسلامی لبنان «سید حسن نصرالله»، اظهار کرد: اقدام هوشمندانه و اقتدارگرایانه نیروهای مسلح کشور به ویژه نیروی هوا فضای سپاه در عملیات «وعده صادق ۲» قابل تقدیر و تشکر است.

وی با محکومیت جنایت‌های رژیم تروریستی و غاصب صهیونیستی در بحث کشتار مردم بیگناه لبنان و غزه و به ویژه ترور نیروهای مقاومت اسلامی حزب الله لبنان و در رأس آنان رهبر حزب الله لبنان «سید حسن نصرالله»، افزود: مجامع بین‌المللی نسبت به این جنایات‌های وحشی‌های صهیونیستی اقدام سریع به عمل آورند.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار ادامه داد: نیروهای مسلح کشور به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نحو احسن جواب قاطع و کوبنده‌ای را تحت عنوان عملیات «وعده صادق ۲» به اسرائیل غاصب نشان دادند و اگر حماقتی از اسرائیل سر بزند این بار جواب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشیمان کننده خواهد بود و برای همیشه رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

حجت الاسلام عزیزی گفت: تمامی شرارت‌ها و جنایت‌هایی که اسرائیل در منطقه انجام می‌دهد ریشه در حمایت‌های پشت پرده آمریکا دارد و جنایتکار اصلی آمریکا است که از طریق سگ نگهبان خود (اسرائیل غاصب) در منطقه پازل‌های خود را همان گونه که می‌خواهد، می‌چیند.

وی فرارسیدن هفته نکوداشت فراجا را به سبزپوشان و جان بر کف‌های انتظامی شهرستان بیله‌سوار و خانواده آنها تبریک گفت و افزود: نیروی انتظامی جز نیروهایی است در راستای تأمین نظم و امنیت کشور روزانه حداقل یک نفر شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار ادامه داد: از مسئولان و دست‌اندرکاران تقاضا داریم نسبت به تعیین و تکلیف سریع هیأت مدیره منطقه آزاد تجاری استان اردبیل به مرکزیت شهرستان بیله‌سوار همت کنند تا در امورات محوله وقفه‌ای ایجاد نشود و کارها و فعالیت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن اتفاق بیافتد.