اردستان- فرمانده انتظامی اردستان گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان اردستان ۲۵ درصد کاهش وقوع جرایم داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مصطفی صادق‌زاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه اردستان اظهار داشت: عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ در این برهه حساس کشور ایجاد شد که مایه افتخار است و شهادت سیدحسن نصرالله

وی با اشاره به تقارن روز جمعه نصر با شروع هفته فراجا، افزود: رهبر انقلاب به درستی این روز را جمعه نصر نامیدند و با وجود این همه تهدید رژیم صهیونیستی که البته هیچ کاری نمی‌توانند بکنند، شاهد حجم وسیعی از جمعیت مردم در مصلی تهران بودیم که این اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی اردستان تصریح کرد: هفته فراجا با شعار پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار شروع می‌شود، رهبر انقلاب در بیانات خود بر ضرورت وجود نیروی انتظامی اشاره دارد چرا که با امنیت همه چیز وجود خواهد داشت و وجود نیروی انتظامی اساساً امنیت را به وجود می‌آورد.

صادق‌زاده خاطرنشان کرد: امنیت رهاورد فعالیت شبانه‌روزی مجموعه انتظامی کشور از مرزها تا مرکز کشور است و پلیس تلاش در راستای ایجاد نظم و امنیت و مبارزه با متخلفان را دارد.

وی بیان کرد: پلیس تا رسیدن به وضع ایده‌آل و مطلوب راه طولانی دارد اما با استعانت از خداوند و به‌کارگیری منویات رهبر انقلاب و حمایت مردم، وظیفه خود می‌داند با اقتداری شایسته از ملت دفاع کردند و با کسانی که قصد برهم زدن نظم دارند را مبارزه می‌کند.

فرمانده انتظامی اردستان اضافه کرد: اولویت در فراجا در سه بخش خلاصه می‌شود که بخش اول آگاهی‌بخشی است و آگاهی‌بخشی در مورد تخلفات مختلف از سوی رسانه‌ها و جلسات مختلف انجام می‌شود.

صادق‌زاده بیان کرد: در حوزه پیشگیری علی‌رغم استطاعت کم مجموعه انتظامی در شهرستان اردستان با وسعت گسترده حوزه استحفاظی، خوشبختانه شاهد پیشگیری خوبی در شهرستان اردستان هستیم.

وی یادآور شد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان اردستان ۲۵ درصد کاهش وقوع جرایم به‌ویژه در حوزه سرقت را داشتیم.

فرمانده انتظامی اردستان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۵ هزار خبر ۱۱۰ به مجموعه پلیس شهرستان رسیده و بلافاصله بعد از وصول خبر، پلیس در محل حاضر شده و اقدامات خود را انجام داده است.

صادق‌زاده ادامه داد: از مجموع تعداد خبرهای ۱۱۰ که به مجموعه پلیس شهرستان رسیده حدود ۴ هزار از آن‌ها، تماس‌های عملیاتی شده و مابقی نیز افراد نیاز به مشاوره و پیگیری داشتند که توسط پلیس این کار انجام شده است.

وی بیان کرد: اولویت جرایم در شهرستان اردستان سرقت و سپس تصادفات، حمل و نگهداری مواد مخدر، اتباع بیگانه و نزاع و درگیری است همچنین خوب است که مردم در زمینه پیشگیری از سرقت توجه ویژه داشته باشند.