گناوه- امام جمعه گناوه گفت: ایران اسلامی با عملیات وعده صادق ۲ اقتدار، نترسیدن از جنگ ،صلابت و شجاعت خود را به رخ جهانیان و دشمن کشید.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گناوه با تسلیت شهادت شهید «سید حسن نصرالله» و تعدادی از فرماندهان مقاومت اظهار کرد: سید و علمدار مقاومت، شهید «سید حسن نصرالله» ۳۲ سال انتظار شهادت داشت و سرانجام به دست جانی ترین دشمنان بشر و وحشی‌ترین وحوش جبهه‌های حق علیه باطل به شهادت رسید.

امام جمعه گناوه با اشاره به بخشی از پیام رهبر فرزانه انقلاب در پی شهادت سید و علمدار مقاومت افزود: رهبر معظم انقلاب تعبیر مکتب را درباره ایشان به کار بردند و فرمودند که ایشان داری یک مکتب و راه است.

وی با بیان رهبر معظم انقلاب در فرمایشات و تعابیر خود ۲ شهید بزرگوار «شهید سردار سلیمانی» و «شهید سید حسن نصرالله» را داری مکتب معرفی فرموده‌اند؛ گفت: این شهدای بزرگوار پرورش یافته مکتب امامین انقلاب هستند.

ولایتمداری وجه مشترک مکتب شهید سردار سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله

حجت الاسلام رکنی حسینی با اشاره به اینکه یک وجه مشترکی بین مکتب این دو شهید والامقام گفت: ولایتمداری، ولایت باوری و ولایت پذیری وجه مشترک مکتب شهید سردار سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله است و آنها هرگز از ولایت جدا نشدند.

امام جمعه گناوه ادامه داد: دشمن به خیال خام خود تصور می‌کرد با شهادت شهید سردار سلیمانی، مردم خوشحال می‌شوند، اما حضور میلیونی مردم در تشیع پیکر مطهر این سردار رشید اسلام تمام دنیا را مات و مبهوت و نقشه دشمنان را خنثی کرد.

وی ادامه داد: امروز نیز رژیم غاصب صهیونیستی تصور می‌کند که با ترور این سید امت اسلامی، راه، مکتب و اهداف این شهید بزرگوار را از بین خواهد برد اما اگر چه شخص «سید حسن نصرالله» در میان ما و حزب الله و مقاومت نیست اما راه، مکتب و اهداف او با تمام قدرت توسط رزمندگان اسلام تداوم دارد.

وی گفت: دشمن تصور می‌کند با ترور شهید نصرالله، حزب الله تضعیف خواهد شد اما هیچگاه اینگونه بوده و نخواهد بود و این راه باز هم ادامه خواهد داشت.

امام جمعه گناوه با تبریک پیروزی ظفرمندانه در عملیات وعده صادق ۲ ادامه داد: مطالبه جدی مردم ایران و انتقام سخت که وعده آن داده شده بود و مطالبه فرمانده کل قوا بعد از ترور شهید هنیه در تهران و نقض حاکمیت سرزمینی ایران اسلامی و شهادت سید مقاومت بود با این عملیات به حقیقت پیوست.

وی گفت: خویشتنداری و صبر ایران طی این مدت به معنای عدم انتقام نبود بلکه ایران اسلامی منتظر یک فرصت و موقعیت و اطلاعات دقیق از سرزمین‌های اشغالی بود که سرانجام رزمندگان اسلام و پاسداران کشور در عملیات وعده صادق ۲ با رمز «یا رسول الله» موشک‌های فتاح و بالستیک را برای اولین بار در تاریخ رژیم صهیونیستی به سمت دشمن شلیک کردند.

امام جمعه گناوه بیان کرد: امروز ایران اسلامی با عملیات وعده صادق ۲ اقتدار، صلابت و شجاعت و نترسیدن از جنگ را به رخ جهانیان و دشمن کشید و ۲۰۰ موشک را با اهداف از پیش تعیین شده و با دقت بالا و عبور از سامانه و گنبدهای آهنین پوشالی آنها عبور داد و بر سر دشمنان و رژیم کودکش فرود آورد.

وی ادامه داد: زمان رسیدن این موشک‌ها که برخی مافوق صوت بود، در زمانی کمتر از ۱۲ دقیقه به اهداف از پیش تعیین شده رسید و همه عالم را مات و مبهوت کرد و ضربه شستی به دشمنان از جمله به آمریکای جنایتکار بود که جرأت و توانایی رهگیری موشک‌ها را نداشتند.

دستاوردهای موشکی افتخاری برای ایران اسلامی

حجت الاسلام رکنی حسینی با گرامیداشت یاد پدر موشکی ایران، سردار شهید تهرانی مقدم گفت: امروز این دستاوردهای موشکی افتخاری برای ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در زمان شلیک موشک‌های سپاه با دست لرزان در حال خواندن بیانیه بود اما رهبر معظم انقلاب امروز با صلابت، شجاعت و اقتدار و نترسیدن از دشمن و فصاحت نماز جمعه‌ای را در تاریخ جهان اقامه می‌کند که معادلات جهان را تغییر خواهد داد و چشم سراسر دنیا به این نماز جمعه و بیانات رهبر فرزانه انقلاب خواهد بود.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان کرد: نماز جمعه امروز تهران یکی از تاریخی‌ترین رویدادهای سیاسی و عبادی است که پیام‌های مختلفی را به جهان متبادر می‌کند.

وی گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بعد از آنکه موشک‌ها لرزه بر اندام صهیونیست‌ها انداخت و به اهداف مورد نظر اصابت کرد امروز اقتدار خود و ملت ایران اسلامی و نترسیدن از جنگ را به جهان نشان داد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در نماز جمعه امروز به امامت رهبر انقلاب اسلامی گفت: نماز جمعه امروز تهران پیام خاصی به محور مقاومت و مجاهدان به ویژه نیروهای جنبش حزب الله لبنان می‌دهد که ایران را در کنار و همراه خود در مقابله با رژیم صهیونیستی حس کنند.

وی گفت: این نماز به عنوان یک حرکتی قدرتمند و مانوری حماسی از برنامه‌های بسیار مهمی است که با نطق رهبر فرزانه انقلاب تمام معادلات منطقه و تحولات جنگی را رقم خواهد زد.

وی گفت: امروز همه شاهد حضور وزیر امور خارجه ایران اسلامی با شجاعت در کشور لبنان هستند و یک روز پس از هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی رئیس جمهور ایران نیز وارد قطر می‌شود که همه اینها به معنای نترسیدن است و مسئولان کشور ما ترس و واهمه‌ای از تهدیدهای توخالی دشمن ندارند.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس با دست خالی شجاعانه در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کرد، افزود: امروز موشک‌های طراحی شده نخبگان ایران اسلامی به قلب دشمن صهیونیستی شلیک می‌شود.

فراجا، مایه دلگرمی و امنیت برای مردم

حجت الاسلام رکنی حسینی با تبریک هفته فراجا و گرامیداشت یاد شهدا این نیرو گفت: نیروی فراجا از ارکان اساسی و مهم امنیت است که حضور این نیرو در میدان حقیقی و فضای مجازی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با قاچاقچیان و اراذل و اوباش و در همه عرصه‌ها مایه دلگرمی و امنیت مردم است.

وی بیان کرد: خدمات و تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی این نیروها در برقراری نظم و امنیت و آرامش در جامعه قابل تقدیر است و هفته فراجا فرصت مناسبی برای تقدیر از این تلاش‌های خالصانه و جهادی است.