رودسر- امام جمعه رودسر گفت: ایران در عملیات «وعده صادق ۲» توانست سیلی محکمی به دشمنان بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوالقاسم ابراهیمی نوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به شخصیت ارزنده شهید نصرالله اظهار کرد: شهید سید حسن نصرالله ثمره و مزد مجاهدت ۳۲ سال خودش که همان شهادت بود را گرفت.

وی با بیان اینکه اگر وعده صادق نبود قلب ما از این شهادت می‌ایستاد اما دست مریزاد به این غیور مردان نظامی کشور ما که قلب ما را شاد کردند، افزود: نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق ۲ توانستند دل مظلومان دنیا را شاد کنند و آنگونه که شایسته و بازدارنده بود به دشمنان اسلام سیلی بزند.

حجت الاسلام ابراهیمی نوری ادامه داد: این سیلی به این خاطر بود که به دشمن بفهماند توان علمی، امکانات و شجاعت دارد و هر بار که دشمن غلط یا تهدید بکند با واکنش سنگین‌تر از قبل مواجه می‌شود.

امام جمعه رودسر بیان کرد: آمریکا، اسرائیل، فرانسه، آلمان و اعصاب مرتجع منطقه دست به دست هم دادند که کسی شکوه و عظمت ما را در دنیا نبیند اما صدای غرش موشک‌ها صدای جمهوری اسلامی ایران به تمام نقاط دنیا رساند.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که در بالاترین شرایط آمادگی بود امکانات نظامی و اطلاعاتی موساد که در امن ترین شرایط قرار داشت و آمریکاییها نیز به آنها کمک‌های زیادی کرده بودند اما این پایگاه‌ها نظامی و اطلاعاتی در هم ریخته شد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه علاوه بر خسارت در حوزه مالی ابهت پوشالی این رژیم منفور ریخته شد، اضافه کرد: بزرگترین خسارت این رژیم خبیث کوچ معکوس یهودیان صهیونیست است که بعد وعده صادق به کشورها خود بازگشتند.

امام جمعه رودسر بیان کرد: اسرائیل به خیال خام تصور می‌کرد با شهادت سید حسن نصرالله و فرماندهان شالوده جبهه مقاومت از هم پاشیده می‌شود اما با سیلی محکم نیروهای مقاومت روبرو شد و با خفت خواری از مرزهای لبنان فرار کردند.