کمیته‌های مقاومت فلسطین با استقبال از سخنرانی امروز آیت‌الله خامنه‌ای، بر نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در پی سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله خامنه‌ای، کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای بر نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت و ضرورت وحدت امت اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی و حامیان استکباری آن تاکید کردند.

در بیانیه این کمیته‌ها آمده است‌: «از سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای تقدیر می‌کنیم که در آن راهبردهای مرحله آینده نبرد و مقابله با رژیم صهیونیستی و محور استکبار حامی آن را مشخص کردند».

این کمیته‌ها در ادامه گفتند: «سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای بر تعهد جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت قهرمانانه آن در برابر جنگ نابودی صهیونیستی-آمریکایی تاکید و تجدید می‌کند».

بیانیه این کمیته‌ها بر لبیک به فرمایشات رهبری اشاره کرده و اظهار کردند «جبهه‌ها باید متحد شوند و دعوت آیت‌الله خامنه‌ای برای وحدت امت و تمام کشورهای اسلامی در سراسر جهان برای مقابله با استکبار جهانی را لبیک گویند».

در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، رهبر انقلاب اسلامی ایران امروز در سخنرانی مهم خود، بر تعهد جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی تاکید کردند.

ایشان بر ضرورت اتحاد میان تمام جبهه‌ها و کشورهای اسلامی در این مرحله حساس برای دفاع از فلسطین و مقابله با توطئه‌های صهیونیستی-آمریکایی تاکید کرده و استراتژی‌های جدیدی را برای ادامه مبارزه تعیین نمودند.