محلات- امام جمعه موقت محلات گفت: خط حزب الله و مقاومت با شهادت سید حسن نصرالله و جنایات رژیم صهیونیستی به پایان نمی رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمیدرضا عبدالحسینی در خطبه‌های نماز جمعه محلات با اشاره به اهمیت ویژه اسلام برای سالمندان، اظهار کرد: باید کرامت سالمندان در جامعه حفظ شود چرا که وجود افراد سالمند در جامعه موجب انسجام در جامعه است.

وی با اشاره به ضرورت احترام و تکریم سالمندان، ادامه داد: در کنار حفظ کرامت سالمندان باید به موضوع فرزندآوری، جوانی جمعیت، کاهش جمعیت جوانان و پیری جمعیت توجه شود چرا که پیری جمعیت برای آینده کشور مشکل‌ساز خواهد بود.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای افزایش جمعیت جوان کشور افزود: چنانچه روند پیری جمعیت کشور به همین منوال تداوم داشته باشد در سال ۱۴۱۰ حدود ۱۳ میلیون نفر، در سال ۱۴۲۰ حدود ۱۹ میلیون نفر و در سال ۱۴۳۰ حدود ۳۰ میلیون نفر جمعیت سالمند خواهیم داشت که آمار تکان‌دهنده‌ای خواهد بود.

امام جمعه موقت محلات با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی، تصریح کرد: امنیت از ضروریات جامعه بوده و یکی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی تأمین امنیت جامعه است که باید مورد احترام قرار گیرند.

وی رویدادهای هفته اخیر را برای مردم ایران، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان هفته بسیار مهمی دانست و گفت: اسرائیل علاوه بر جنایت در غزه، حدود ۲ هفته است که مردم بیروت و جنوب لبنان را به خاک و خون می‌کشد.

امام جمعه موقت محلات ادامه داد: اکنون نیز در یک عملیات سنگین به دنبال شهادت رساندن جانشین سیدحسن نصرالله بود و باید اذعان کرد صهیونیست‌ها قوم جنایتکاری هستند که در طول تاریخ مانند اینها وجود نداشته است.

وی با گرامیداشت یاد سید حسن نصرالله، بیان کرد: فروریختن ۸۵ تن بمب برای کشتن یک نفر نشان از احساس خطر و ترس از وجود ایشان بود، آنها تصور می‌کردند حزب‌الله با شهادت سید حسن نصرالله تمام می‌شود اما در خیال باطل به سر می‌برند چرا که حزب‌الله محور مقاومت است.

امام جمعه موقت محلات ادامه داد: چنانچه افراد در رأس حزب‌الله به شهادت برسند، خط حزب‌الله به پایان نمی‌رسد و با این اقدامات نمی‌توان حزب‌الله و خط مقاومت را از بین برد.

عبدالحسینی با اشاره به عملیات موشکی نیروهای مسلح ایران علیه اسرائیل، ادامه داد: این اقدام در دفاع از مردم مظلوم لبنان و فلسطین، در راستای انتقام خون سید نصرالله و شهید نیل‌فروشان و در پاسخ به گستاخی‌های رژیم در شهادت اسماعیل هنیه در ایران بود و آنگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، اگر اقدامی از سوی اسرائیل سر بزند، پاسخ ایران کوبنده‌تر خواهد بود.