خلیل آباد- امام جمعه خلیل آباد گفت: سخنان ولی امر مسلمین به عنوان جریان حرکتی مقاومت است و باید در جهان اسلام مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی دستجردی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: جهان بشریت باید در مسیر جریان مقاومت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی روز به روز نزدیک تر می‌شود، گفت: دنیا یکپارچه شعار مرگ بر اسرائیل شده و جهان حقانیت مردم فلسطین را خوب متوجه شده است.

وی عملیات سپاه پاسداران بر علیه صهیونیست‌ها را غرورآفرین و تحسین برانگیز دانست و گفت: خون شهدای مظلوم لبنان و فلسطین گریبان ظالمان صهیونیست را خواهد گرفت.

امام جمعه خلیل آباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت به مناسبت شهادت مجاهد و سالک الی الله، شهید سید حسن نصرالله اظهار کرد: ایشان نه تنها رهبر حزب الله و محبوب قلوب جهان اسلام، بلکه رهبر جبهه مقاومت در سراسر جغرافیای این جبهه در همه جهان بود و شهادت رهبر مقاومت، اتحاد و همدلی مسلمین را بیشتر و رژیم صهیونیستی را منفورتر کرد.

خطیب جمعه خلیل آباد گفت: خون شهدای مظلوم لبنان و فلسطین گریبان ظالمان صهیونیست را خواهد گرفت و ستمگران را غرق خواهد کرد زیرا راه و مکتب سید عزیز شهید مقاومت مثل راه همه شهدا ادامه خواهد یافت. ️

خطیب نماز جمعه با بیان اینکه در برابر شهادت رزمندگان اسلام، ما حق انتقام داریم و همه ما انتقام خواهیم گرفت گفت: باید تشکر کنیم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سه شنبه شب، سیلی محکمی به صهیونیست‌ها زدند. آفرین این قدرت و غیرت، موشک‌های پیشرفته ایران از سامانه‌های دفاعی دشمن عبور کرد و بیش از ۹۰ درصد به اهداف تعیین شده اصابت کرد، این عملیات تحسین برانگیز و غرورآفرین بود. ️